איך מצלמים ביוב מבלי לשבור ריצוף

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

 

במצבים של סתימות ונזילות שונות, ישנן דרכים רבות לאיתור התקלות. הדרך היעילה ביותר היא צילום קווי ביוב המתבצע באמצעות טכנולוגיה מתקדמת הכוללת צינור גמיש שיש בקצה שלו מצלמה זעירה וכן רובוטים שניתן להפעיל בשלט רחוק אשר מספקים למשתמש הצצה בעזרת מצלמה המחוברת אליהם לסביבה של הביוב שיש בה תקלות.

כיצד  מתבצע כיום צילום קווי ביוב?

המכשור המתקדם מאפשר כיום לבצע צילום קווי ביוב ללא חפירות ופגיעות בפני בשטח ובלי להתלכלך. רובוט זעיר שמחובר לצינור גמיש מוחדר לקווי הביוב ואליו מחוברת מצלמה רגישה בעלת רזולוציה שמאפשרת איתור של סתימות ונזילות. במקרים מסוימים, ציוד הצילום יוכל גם לפתוח סתימות ועוד.   כיום אין צורך לשבור מרצפות או לבצע עבודה קשה בכדי לבדוק את מצב צנרת הביוב וזאת הודות לציוד המתקדם טכנולוגית.

מתי יש צורך בצילום קווי ביוב?

אם אתם תוהים מתי יש צורך בצילום צנרת ביוב, הרי שישנם כמה מקרים שמדובר על צורך חשוב מאוד: בכל מקרה שבו יש נזילות ביוב ויש צורך בביצוע השכרת יבשנים ולא יודעים מהו המקור של הנזילה, ניתן לבדוק זאת באמצעות צילום קווי ביוב, בכל מצב שיש סתימות והצפות במערכת הביוב, יש צורך לבדוק מהי הסיבה וניתן לעשות זאת על ידי צילום קווי ביוב, לפני קבלת היתר בנייה יש להשיג צילום של קווי הביוב בפני הרשות וזאת בכדי לוודא שמערכת הביוב תקינה ובכדי למנוע תקלות עתידיות שלעיתים לא יהיה ניתן לפתור אותם אם תגלו אותם מאוחר מדי.

תהליך צילום קווי ביוב

צילום קווי ביוב מתבצע למערכות סמויות מהעין. במערכת הביוב עלולות להיווצר סתימות כתוצאה מחדירת שורשים דרך סדקים ושברים. התקלות נוצרות מבלאי, מתאונות, מחבלות ועוד. מערכת הביוב מורכבת מסדרת בריכות המחוברות ביניהן בצנרת סגורה אשר מגיעה למערכת הביוב האזורית. כל טיפול, איתור תקלה ותיקונה מתבצע דרך הבריכה. כאשר נוצרות סתימות תכופות אשר ככל הנראה יש בעיות כרוניות במערכת וצילום מהווה את הדרך היעילה ביותר לקבל תמונת מצב.

מה כולל הצילום בפועל?

הצילום מתבצע על ידי שתי מצלמות מיוחדות זעירות. אחד היא מצלמת סיב אופטי שמותקנת על קצה צינור גמיש והשנייה על רובוט זעיר שנע על גלגלים. שתי המצלמות שולחות את הצילומים לצג המצוי בידי המפעיל ובשתיהן ניתן לקבל תמונות טובות וברורות.

כיצד בוחרים אנשי מקצוע לצורך צילום קווי ביוב?

צילום קווי ביוב הוא ללא ספק דבר חשוב מאוד כיום. באמצעותו ניתן לאתר מקור נזילה, להתאים את הפתרון המקצועי ביותר לכל בעיה ועוד. לכן, בין אם מדובר על נזילה, בין אם מדובר על סתימה ובין אם מדובר על בעיה מכל סוג אחר הדורשת צילום קווי ביוב, יש לפנות לאנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום. לאנשי מקצוע מעין אלה חייב להיות ניסיון, המלצות וותק בתחום זה.

 

 

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!