גגות אסבסט: זה באמת מסוכן?

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

אסבסט הוא מינרל ששימש בעבר כחומר מבודד. ידוע גם כגורם לסרטן ומחלות ריאה אחרות. פינוי גגות אסבסט יכול להיעשות במגוון דרכים כגון שימוש בחומר הרטבה, שיוף, או שימוש בסילוני מים לפירוק האסבסט. פינוי גגות אסבסט הוא תהליך עדין ביותר שאין להקל בו ראש. זה צריך להיעשות רק על ידי אנשי מקצוע מיומנים עם הציוד המתאים לטיפול בחומרים אלה בצורה בטוחה.

פינוי גגות אסבסט

אסבסט הוא סיב מינרלי ששימש בבתים ובניינים רבים לפני שנות ה-80. הוא שימש כי זה היה זול וקל לעבוד איתו. למרבה הצער, אסבסט עלול לגרום לבעיות בריאותיות כאשר אנשים נחשפים אליו לאורך תקופה ארוכה. הבעיה הבריאותית הנפוצה ביותר היא סרטן ריאות, אך ישנם סוגים נוספים של סרטן שעלולים להופיע כמו גם מחלות אחרות בדרכי הנשימה. פינוי גגות אסבסט הוא תהליך יקר מכיוון שהוא דורש ציוד מיוחד ואמצעי זהירות למניעת שחרור סיבי אסבסט לאוויר. זה גם דורש אמצעי בטיחות עבור עובדים שעלולים להיחשף לסיבים המשתחררים במהלך ההסרה. עם זאת, הסרת גגות אסבסט הכרחית לביטחון הציבור מכיוון שמחקרים הראו שאין רמה בטוחה לחשיפה לסיבים אלו.

אסבסט הוא מינרל טבעי ששימש כחומר מבודד בתעשיית הבנייה במהלך המאה ה-20. זה נחשב לחלופה בטוחה לחומרים אחרים והוא הפך לפופולרי מאוד. עם זאת, בשנות ה-70, מחקר החל להראות שחשיפה לאסבסט עלולה להוביל לבעיות בריאותיות חמורות כמו סרטן ריאות ומזותליומה. בשנת 1999, הסוכנות להגנת הסביבה (EPA) אסרה כמעט את כל סוגי מוצרי האסבסט בגלל תכונותיהם המסרטנות. למרות האיסור הזה, נותרו היום בתים רבים עם גגות אסבסט. הסיבה לכך היא שהסרת גג אסבסט עלולה להיות יקרה מאוד ולא תמיד זה נחוץ אם אף אחד לא גר בבית או אם מישהו כן גר שם אבל לא מבלה הרבה זמן בבית, למשל אם הוא עובד מהבית או רק לישון בבית לילה שלם.

גגות אסבסט

גגות אסבסט הם הנורמה במקומות רבים בעולם מזה זמן רב. הם לא יקרים ומחזיקים מעמד לאורך זמן. הבעיה איתם היא שהם משחררים סיבים רעילים לאוויר כשהם מופרעים. זה יכול להוביל למחלות כמו מזותליומה, סרטן ריאות ואסבסטוזיס. הסרת גגות אלו נאסרה במדינות רבות בעולם. אבל זה עדיין חוקי במקומות מסוימים, כולל קנדה ואוסטרליה. החדשות הטובות הן שכיום יש חלופות בטוחות יותר לאריחי אסבסט כמו אריחי סיבי צמנט, רעפי מתכת או אריחי גגות מגומי שאינם מכילים אסבסט. פינוי גגות אסבסט הוא תהליך מורכב. זה צריך להיעשות על ידי אנשי מקצוע כי זה יכול להיות מסוכן אם לא נעשה כמו שצריך. ישנם שני סוגים של שיטות הסרה – השיטה הרטובה והיבשה. השיטה היבשה היא הנפוצה והמומלצת ביותר מכיוון שהיא בטוחה יותר ופחות יקרה מהשיטה הרטובה. פינוי גגות אסבסט עשוי להיות משימה קשה. זה דורש הרבה ידע וציוד מיוחדים. יש כמה חברות שיש להן את המיומנויות הנכונות לעשות את העבודה הזו, אבל ייתכן שהן לא יוכלו לספק את השירות במחיר סביר.

רוצים לדעת עוד בנושא? ביקרו באתר solarcell

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!