זיפות גג בניין משותף מחיר: איך נקבעת העלות

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

זיפות גג בניין משותף מחיר

זיפות גג בניין משותף מחירזיפות גג בניין משותף מחיר

הגג הוא אחד המרכיבים החשובים והיקרים ביותר של כל בניין. מסיבה זו, כשמתעוררת בעיה, בעל הבניין נדרש לשקול קודם כל אם לתקן את הגג במקום להחליף אותו. חשוב להבין כי ברגע שהאיטום בגג נעשה כמו שצריך, בצורה יסודית מקצועית, יעילה ועל בסיס החומרים הטובים ביותר, הסיכוי שמים יחדרו אל תוך המבנים הוא קלוש. ברגע שמים לא חודרים דרך הגג, יש לזה כל כך הרבה יתרונות. קודם כל, מים יכולים לגרום לנזקים בלתי הפיכים, בעיקר אם הם מגיעים מהגג בחודשי החורף. מים יכולים להוביל לרטיבות אדירה שתיגרר את הקירות הפנימיים והחיצוניים מה שיוביל לנזקים כבדים ויכול לעלות המון כסף לתקן. בנוסף, בניין יבש הוא בניין שמאריך חיים וגם משפר משמעותית את איכות החיים של הדיירים בו. 

הבנת השיקולים העיקריים הכרוכים בתהליך זיפות גג בניין משותף מחיר יכולה לסייע בקבלת החלטה זו, כמו גם בהחלטה על איזה סוג החלפה לבחור וכמה לתקצב. מאמר זה דן בגורמים המובילים שישפיעו על עלות החלפת הגג.

טיפ חשוב

כדאי לדאוג שתהליך הזיפות והאיטום כולו יתבצע לפני העונה הגשומה וכך בעצם אפשר ”להקדים תרופה למכה“ ולהימנע מבעיות של נזילות ורטיבות. ”על הדרך“ שווה גם לבדוק את המרזבים בבניין.

סוגי גגות

קיימות שתי קטגוריות עיקריות של גגות:

  1. גגות שטוחים
  2. גגות משופעים.

ברוב המקרים, חומר הקירוי הטוב ביותר לגג שטוח הוא גג חד שכבתי או קירוי ביטומני בנוי. חומרים חד-שכבתיים הוכרו לראשונה לבניית גגות שטוחים לפני כ-25 שנים, בתקופה בה אנשים רבים חששו ששכבה אחת של הגנה תהיה מועדת לדליפות. עם הזמן גגות אלו הוכיחו את עצמם כעמידים להפליא ולעתים קרובות מגיעים עם אחריות של 25-30 שנים. 

לעתים קרובות הם פחות יקרים, ותהליך זיפות גג בניין משוף מחיר נקבע לפי זמן ההתקנה הארוך יותר שלהם, בהשוואה לסוגים אחרים של חומרי גג שטוח.

עלות זיפות גג שטוח

המחיר לזיפות גג משתנה ותלוי בגודל הגג, בכמה הגג ישן, מתי בפעם האחרונה ביצעו את תהליך הזיפות האחרון, מה יש על הגג ומה רמת הניקיון שלו. ככל שהזיפות מורכב יותר, ככה המחיר למ“ר עולה. זיפות גג בניין משותף מחיר לגג שטוח דו שכבתי נע בין 44 ₪ ל-65 ₪ לכל מטר מרובע. כפי שהמונח מרמז, קירוי ביטומני בנוי ממספר שכבות של חומרי קירוי שונים, שבנויים אחד על השני. הם מספקים הגנה על שכבות קירוי מרובות, אבל ההתקנה עשויה להיות יקרה ולוקחת יותר זמן.

זיפות גג בניין משותף מחיר לגג שטוח ביטומני בנוי נעה בין 50 ₪ ל-60 ₪ למ"ר. ברוב המקרים, הכיסוי הזול ביותר הוא רעפים אספלט. אפשרויות נוספות כוללות רעפי עץ, אבל חומר זה עלול להיות יקר. עם גגות רעפים, יש לקחת בחשבון גם אסתטיקה, שכן הגגות עשויים להוות חלק משמעותי מהמראה הכללי של הבניין.

עלות זיפות גג רעפים

זיפות גג בניין משותף מחיר לגג רעפים באספלט נע בין 16 ₪ עד 38 ₪ למ"ר. אריחים הם חיפוי נפוץ נוסף לגגות משופעים. הם מגיעים מחרס, בטון וחומרים אחרים, בדרך כלל יש להם תוחלת חיים ארוכה, וחלקם מחזיקים מעמד עד חמישים שנים. יחד עם זאת, הם נחשבים גם לחומרים היקרים ביותר.

זיפות גג בניין משותף מחיר לגג רעפים מעוצב יכול לנוע בין 28 עד 72 ₪ לכל מטר מרובע. חומר שלישי נפוץ לגגות משופעים הוא מתכת. גגות מתכת מגיעים בסוגים רבים, כמו תפר גלי, עומד, ותפר שטוח, כמו גם בצבעים רבים. 

טכנולוגיית גגות המתכת השתנתה באופן משמעותי מבחינת האסתטיקה. ניתן לגרום להם להיראות כמו סוגים אחרים של גגות, והצבעים משמרים את אורך חיי הגג.

גישה לגג

גישה לגג היא חלק מהשיקולים של זיפות גג בניין משותף מחיר, כמו סוג החומר. שיקולי הנגישות כוללים:

  • גובה
  • אזורי אחסון חומרים
  • תפוסה
  • גישה לנכס.

איך בוחרים מומחה לזיפות גגות?

מאוד חשוב לבחור מומחה איטום גגות שמתמחה בביצוע זיפות משום שלא כל מי שעוסק בתחום האיטום גם מזפת. מדובר בשיטה מאוד ישנה שלא תמיד נהוג לעשות בה שימוש ולכן ניסיון הוא משהו שחשוב לבדוק אותו לפני כן. בנוסף, כדאי לקבל המלצות מאנשים שאתם מכירים, לבדוק היטב את השלבים בהם המומחה דוגל ואיך הוא יעשה את זה בפועל. חשוב לדאוג לאיטום הגג לפני העונה הגשומה כדי למנוע חדירה וחלחול של מי הגשמים הראשונים. יש לבדוק האם אתם מקבלים אחריות על הזיפות. כדאי לזכור כי כאשר מדובר בזיפות של גג בבניין מגורים, מי שאחראי על התהליך הוא ועד הבית או חברת הניהול. כלומר, יש בניינים שבהם יש כסף בקופה ולכן ניתן לקבוע עם המומחה ולשלם לו דרך הקופה ויש מקרים בהם יצטרכו לאסוף תשלום בנפרד על ביצוע התהליך. חשוב לשים דגש על הזמינות של המומחה ורק אז לקבל החלטה

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!