חומרי גלם לחיפוי חוץ- במה כדאי לבחור

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

קרדיט תמונה: freepik

בעידן שבו עולם הבנייה הולך ומתפתח ללא הרף, ניתן למצוא מגוון רחב של חומרי חיפוי חדשים ומתקדמים שמטרתם היא להעניק לכל מבנה את החזות הוויזואלית המרשימה והייחודית ביותר ובבד בבד להעניק לו חוזק ואטימות. בענף הבנייה משתמשים במגוון חומרים שונים עבור חיפוי קירות חוץ, אך אין ספק שטרם בוחרים את חומר החיפוי הרלוונטי, יש לוודא שהוא בעל יתרונות רבים ושהוא מתאים ביותר כחומר חיפוי עבור המבנה שלכם.

 

חיפוי קירות על ידי לוחות גרניט פורצלן

לוחות פורצלן מהווים כיום חומר גלם פופולארי ביותר עבור חיפוי וזאת בשל התכונות הרבות שיש לחומר זה. מדובר על חומר חזק ואמין עבור חיפוי מבנה. גרניט פורצלן הוא חומר עמיד, אטום, גמיש, אסתטי, קל וחזק. בשל העובדה שהקירות החיצוניים של המבנה חשופים לפגעי מזג האוויר וכן עלולים לספוג לא מעט נזקים שונים ועל כן, שימוש בגרניט פורצלן עבור חיפוי הקירות הללו, מאפשר להם לשמור על החוזק והעמידות שלהם לאורך זמן וכן, משמר את המראה הטוב של המבנה על אף התנאים החיצוניים. ניתן לומר כי גרניט פורצלן מהווה מעין שכבת הגנה לקיר והוא מסייע לו להיות עמיד בפני תנאי שחיקה שונים.

 

חיפוי קירות באמצעות לוחות אלומיניום

עוד חומר מצוין עבור חיפוי קירות חוץ הוא האלומיניום. השימוש בלוחות אלומיניום ייצור עמידות לטווח הארוך עבור הקירות. מעבר לכך, האלומיניום קל משקל, מבודד מצוין, קל מאוד להתקין אותו והוא דורש תחזוקה מינימלית. ניתן לומר כי לשימוש בלוחות אלומיניום עבור חיפוי קירות חוץ יש גם יתרונות פונקציונאליים וגם יתרונות אסתטיים ועיצוביים. סוג פופולארי ביותר כיום של חיפוי באמצעות אלומיניום מיוחד הוא חיפוי אלוקובונד.

 

חיפוי HPL לקירות חוץ

עוד סוג של חיפוי הוא חיפוי באמצעות HPL. מדובר על חיפוי חדשני ביותר המשמש כחיפוי חוץ למבנים. החומר עשוי משכבות רבות של נייר קראפט אשר ספוגים בדבק פנולי טבעי. הם עוברים תהליך מיוחד תחת טמפרטורה גבוהה ותנאי לחץ וכך הם הופכים למקשה אחת. מדובר על תהליך שהופך את הHPL לחומר בעל תכונות איכותיות ביותר לרבות: עמידות ללחות ולטמפרטורות קיצוניות, עמידות בפני תנאי מזג אוויר קיצוניים, עמידות מול כימיקלים, עמידות מול קרני השמש ועוד.

 

לוחות פייבר צמנט

החומר האחרון שכדאי להשתמש בו כיום עבור חיפוי קירות חוץ של מבנים הוא לוחות פייבר צמנט. מדובר על לוחות בנייה המיוצרים מבטון אדריכלי, כאשר החומרים המרכיבים את הלוחות הללו הם: מינרלים, חול, מים ועוד. ללוחות הללו יש מגוון יתרונות כאשר המטרה היא שהם ישמשו כחיפוי חיצוני למבנה לפרק זמן משמעותי ביותר וזאת מבלי לאבד מהדקורטיביות שלהם ומהחוזק שלהם. לוחות אלה גם חסינים בפני אש וביחס למחיר שלהם יש להם תוחלת חיים ארוכה. מעבר לכך, הם נוחים וקלים מאוד להתקנה, דבר שהופך אותם לנבחרים על ידי קהל גדול שאיננו מעוניין לבזבז יותר מדי זמן על חיפוי קירות חוץ ובד בבד, מחפש את האופציה הטובה ביותר לחיפוי איכותי ודקורטיבי.

 

כיצד תבחרו את החיפוי הטוב ביותר עבור קירות חוץ?

לאחר שהכרתם את החיפויים הפופולאריים ביותר כיום עבור קירות חוץ של מבנים, זה הזמן שלכם לבחור את החיפוי אשר מתאים ביותר למבנה שלכם. כאמור, ישנם כיום לא מעט חיפויים בעלי יתרונות רבים ועל כן, הבחירה צריכה להיות בהתאם לכמה נתונים לרבות: התקציב העומד על הפרק עבור החיפוי, איזה סוג חיפוי יחזיק מעמד בצורה הטובה ביותר לאורך פרק זמן משמעותי וכן, איזה חיפוי יעניק למבנה בדיוק את המראה המבוקש לכם.

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!