טיפים לבחירת שיש למטבח

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

 

שטחי שיש מהווים את הבחירה המקובלת והנפוצה ביותר במטבחים ישראלים. גם אם קיבלתם את ההחלטה להתקין משטח שיש במטבח, חשוב מאוד שתדעו שיש לבחור בצורה הטובה ביותר את סוג השיש עבור המטבח שלכם, על מנת שהוא יענה על הייעוד שלו בצורה הטובה ביותר. במאמר הבא תקבלו טיפים שיסייעו לכם לבחור את השיש המושלם למטבח שלכם באולם התצוגה של חברת   AVEN   המרכז לשיש ואבן בפריסה ארצית.

טיפים לבחירת שיש למטבח

  1. כיום ניתן למצוא היצע רחב ומגוון של משטחי שיש למטבח. ההיצע הרחב ללא ספק יכול לבלבל. בשל העובדה שיש סוגים רבים של שיש, חשוב להבין כי כל שיש מתאים למטבח אחר, לתנאי עבודה שונים וכן, כל שיש יעלה לכם סכום אחר. חשוב מאוד לסקור את היתרונות והחסרונות של כל משטח שיש באמצעות מדריכים מפורטים הפזורים באינטרנט או באמצעות אנשי מקצוע שמכירים היטב את תחום השיש למטבחים וזאת בכדי שתוכלו לדייק בבחירת השיש העונה לדרישות הספציפיות שלכם.
  2. חשוב להבין כי טווח המחירים של שיש הוא גדול מאוד. ישנם משטחי שיש שיתחילו מ250 ₪ למטר מרובע וישנם משטחי שיש אשר יעלו לכם פי כמה וכמה. לכן, חשוב מאוד שתגדירו תקציב ראשוני לפני שתקבלו את ההחלטה הסופית. כמו כן, חשוב שתזכרו כי לאיכות יש מחיר ועל כן, אם אתם מחפשים למטבח שלכם משטח שיש איכותי שיחזיק מעמד בצורה הטובה ביותר לאורך זמן, לא כדאי לבחור במשטח הזול ביותר, אלא לבחור אותו בהתאם לאיכות שלו.
  3. יש לא מעט אנשים שמסתפקים בהחלטה לגבי סוג המשטח או קופינג והגוון שלו ולא מעניקים חשיבות לפרטים הקטנים. יחד עם זאת, חשוב מאוד להבין שהפרטים הקטנים יכולים להיות בעלי השפעה גדולה. כך לדוגמא: צורת הגימור של השיש מעמידה לא מעט אופציות לרבות צורות מעוגלות, חצי מעוגלות, משופעות, חוסמות מים ועוד. אם בוחרים במשטח בעל גימור מוקפד יש להוסיף עוד כמה מאות שקלים אך כך ניתן לשדרג לחלוטין את המראה.
  4. חשוב מאוד לדעת כי מלבד המשטח עצמו, יש צורך לבחור התקנה איכותית למשטח. יש לבחור סוג משטח שמתאים לכם ובד בבד, לבחור בחברה מקצועית ומנוסה אשר ידוע כי היא מתקינה את סוג השיש שתבחרו בצורה המדויקת ביותר והאיכותית ביותר.
  5. פרמטר חשוב נוסף שיש לבחון הוא כמובן האחראיות שנותנים על השיש. לכל משטח שיש אמורה להיות אחראיות שכן, כל משטח שיש לרבות המשטחים העמידים והאיכותיים ביותר יכול להינזק או להיפגם באופן כלשהו ולכן, בכדי שיהיה לכם שקט נפשי בכל הנוגע למשטח שבחרתם, יש לוודא שהחברה מציעה אחראיות לאורך זמן על השיש שבחרתם. יש לבדוק מה האחראיות כוללת ובאיזה מקרים ניתן להפעיל אותה וזאת בכדי לוודא כי האחראיות משתלמת לכם מכל הבחינות.

שתפו פוסט זה

אז מה היה לנו בכתבה:

מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שטיחים
בלוג

שפץ את המרחב שלך: מגמות שיפוץ מובילות לשנת 2021

כשזה מגיע לשיפוץ החלל שלך, שטיחים יכולים להשפיע מאוד. לא רק שהם מוסיפים חמימות ונעימות לחדר, אלא גם מגיעים במגוון סגנונות וצבעים שיתאימו לכל אסתטיקה עיצובית. בין אם אתם מחפשים לעדכן חדר בודד או כל הבית שלכם, שטיחים יכולים לעזור להפוך את החלל שלכם לסביבה מזמינה ונוחה יותר.

FLOOR WOOD
בלוג

חשיבות האיטום לליטוש פרקט ללא רבב

ריצוף פרקט הוא בחירה פופולרית עבור בתים ומשרדים בישראל, בזכות העמידות והמשיכה הנצחית שלו. עם זאת, כדי לשמור על יופיו ולהאריך את תוחלת החיים שלו, תחזוקה נכונה חיונית. שלב אחד מכריע בתהליך התחזוקה הוא האיטום, אשר משחק תפקיד משמעותי בהשגת ליטוש פרקט ללא רבב.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!