יריעות ביטומניות מחיר ותהליכים שחייב לדעת!

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

איטום ב{HEBROW}

עד לפניה כשני עשורים, עיקר עבודות האיטם בגגות בישראל היו באמצעות זפת, מתוך מטרה למנוע ממי הגשמים לחלחל לחללים שמתחת לגג. אולם נדמה, שאת מקומה של הזפת השחורה, החל לתפוס פתרון נקי, קל, נוח ואיכותי יותר- היריעות הביטומניות. לא לחינם הפכו היריעות הביטומיניות למלכות תחום האיטום. לצד יעילות גבוהה מציעות יריעות ביטומניות מחיר יקר מעט יותר אך בטווח הרחוק משתלם הרבה יותר.

קצת על יריעות ביטומניות

היריעות הביטומניות הינן יריעות העשויות מהפולימר ביטומן, שהוא תוצר של זיקוק נפט. כמו הזפת, כאשר מחממים אותו, הביטומן הופך לנוזלי ודביק ובעצם כך ניתן לחבר ולהלחים את הקצוות של כל יריעה ליריעה האחרת, באמצעות מלחם מיוחד. בכך נוצר משטח אחיד , שייהפך לאטום, כאשר החומר יתקרר ויהפוך לצמיגי. בנוסף, היריעות מעושרות בחומרים פולימריים נוספים, המקנים לו מעין ציפוי הגנה אשר דוחה את הנוזלים ובכך משיג את יעד האיטום ובנוסף מסייע בהגנה על היריעה מפני שחיקה ופגעי מזג אוויר ושינויי טמפרטורה.

למעשה, ישנם כמה סוגים של יריעות ביטומניות והן נבדלות האחת מן השנייה, בסוג היריעה, ביכולות העמידות שלה לטמפרטורות השונות ולחום קיצוני או לקור קיצוני ובעובי היריעות של 4 מ"מ או 5 מ"מ, וכמובן גם ביריעות ביטומניות מחיר. למעשה, טרם התחלת האיטום, מומלץ לבדוק אילו יריעות מתאימות לגג שלנו וכמה שכבות צריך כדי לאטום כיאות. 

ראו גם: סגרציה בבטון

היתרונות של היריעות הביטומניות

לאיטום באמצעות יריעות ביטומניות יתרונות רבים, ההופכים אותו לפופלארי מבין סוגי האיטום בישראל. היריעות עצמן אידיאליות לעבודה ולכיסוי של שטחים גדולים ומשמעותיים, במיוחד של גגות בניינים, בצורה קלה ומהירה יחסית. בנוסף ליכולת האיטום הגבוהות היריעות שומרות על איכותם זמן רב ואין צורך לחדש את האיטום בכל כמה שנים בודדות, דבר שבסופו של דבר הופך את יריעות ביטומניות מחיר– למשתלם. בנוסף, היריעות אינן דורשות לאחר הנחתן עבודה נוספת, כמו שימוש בסיד והלבנת השטח- דבר החוסך גם זמן רב.

מנגד, צריך גם לציין את החסרונות הקלים של יריעות ביטומניות ובראשם העובדה כי הם אינם מתאימים לכל גג, ואי אפשר להניחם בצורה איכותית על גגות שבעבר יושם עליהם חומר איטום אחר. בנוסף, יש לקחת בחשבון שפני הגג צריכים להיות חלקים ופנויים יחסית. גג הזרוע בהמוני מזגנים או דודי שמש ידרוש פתרון איטום אחר או פירוק יסודי של כל החפצים הללו והרכבתם מחדש בסוף התהליך, דבר שיעלה את משתנה יריעות ביטומניות מחיר.

ראו גם: זיפות גגות מחיר

יריעות ביטומניות מחיר

יש להכיר בכך שליריעות ביטומניות מחיר  גבוה יותר מאיטום בזפת. אך עם זאת, רבים רואים בהם פתרון יעיל ואיכותי יותר וככזה שאפקטיבי לאורך זמן רב יותר. לצורך כך יש להקפיד על הכנת הגג מראש ולהביאו למצב אידיאלי להנחת היריעות, בחירה נכונה של היריעות, הקפדה על תו תקן גבוה ליריעות וביצוע עבודה איכותית ומוקפדת, המביאה לאיטום מוחלט.

יריעות ביטומיניות מחיר משתנה בהתאם לגודל שטח הגג, כאשר גג קטן, יתומחר באופן פרופורציוני במחיר גבוה יותר למ"ר מאשר גג גדול. גם לעובי היריעה, 4 או 5 מ"מ השפעה על יריעות ביטומניות מחיר, כאשר מחיר עבודה ביריעה של 4 מ"מ יחל בכ-60 ₪ למטר ובעובי 5 מ"מ, יחל בכ-80 ₪ למטר. כמובן, שבמידה ונדרשת עבודה רבה להכנת הגג טרום התהליך, כמו פירוק דודי שמש רבים, הסרה של איטם ישן וכד'- המחיר יעלה. חשוב, לבדוק כי בעל המקצוע מחזיק ברישיון וכי הוא מעניק אחריות רבת שנים לעבודתו.

'המרכז לצביעת דירות' הינה חברת איטום מנוסה ומקצועית המבצעת ברמה גבוהה את כלל עבודות האיטום ובמיוחד מתמחה בעבודות איטם באמצעות יריעות ביטומניות.

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!