זיפות גגות מחיר ויישום: החל מ-22 ש"ח למטר

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

קבלן איטום מורשה ב{HEBROW}

זיפות גגות, אותה שיטת איטום הגג הקלאסית עודנה נמצאת פה חייה ובועטת. רבים הספידו אותה, אמרו שהיא מיושנת, שהיא יעילה לטווח קצר ושיש היום טובות ממנה. ועדיין, לזכותה עומדים כמה דברים, ביניהם פשטות התהליך וזיפות גגות במחיר נוח.

זיפות גגות- כיצד?

שיטת זיפות הגג נעשית באמצעות זפת מורתחת, אשר בתהליך זה הופכת לנוזל שחור וסמיך אך גם כזה שהוא גמיש וניתן למריחה ולציפוי. באמצעות עזרים ייחודיים, נמרחת הזפת על כל פני הגג בשתי שכבות ולאחר מספר שעות, היא מתייבשת. לאחר ההתייבשות, הזפת מתמצקת ומתקשה ויוצרת מעין ציפוי קשיח ואטום לחדירת נוזלים ע"פ כל השטח. 

חימום באש או במכונה

חימום והרתחת הזפת, נעשית כבר שנים רבות באמצעות חימומה בחביות על ידי אש גלויה. למרות פשטות התהליך, יש בו כמה חסרונות. ראשית קיימת בעיית בטיחות ולכן נדרשת עבודה מקצועית וזהירה ושנית, התהליך מפיק עשן וריח חריף לזמן מה. 

בשנים האחרונות משתמשים יותר ויותר במכונות זיפות ייעודיות המרתיחות את הזפת לטמפרטורות מדויקות ומדודות. לטענת העושים שימוש במכונות, הדבר גורם לניצול טוב יותר של תכונות הזפת ולהארכת חיי האיטום האפקטיבי. עוד לדבריהם, חימום יתר של הזפת, גורם לפגיעה בתכונות ובמרקם הזפת וכשהיא תתקשה- יחלו להיווצר במשטח סדקים. בכל מקרה, זיפות גגות מחיר לא צפוי להשתנות מהותית בין השיטות.

לפני ואחרי

לזיפות גגות מחיר משמעות רבה וכך גם לעבודת האטימה עצמה, אך חשיבות לא פחותה יש הן לתהליכים הנעשים טרום ביצוע הזיפות והן לדברים הנעשים בסיום העבודה. י

תרון גדול של שיטת הזיפות נובע מעצם העובדה כי ניתן למרוח זפת גם במקומות קשים להגעה וגם במקומות בהם יש עצמים הנעוצים בגג (בניגוד ליריעות ביטומניות). יחד עם זאת, עדיין יש להקפיד ולנסות להסיר כל דבר שמפריע בגג וכן למלא מבעוד מועד חרצים ובורות במשטח הגג כמו גם לקלף שאריות חומרי בינוי ואיטום ישנים הבולטים לגובה. זיפות גג איכותי דורש משטח חלק ככל האפשר, כדי להגיע לתוצאה טובה ואפקטיבית.

גם בסיום מריחת הזפת והתקשותה לא תם התהליך. יש צורך לבצע סיוד של הגג על גבי הזפת השחורה. הצבע השחור קולט חום הרבה יותר משאר הצבעים, בכך למעשה, הגג החשוף לשמש לוהט עוד יותר ומתחילים להתגלות סדקים. סיד לבן, מנטרל את הצבע השחור כך שקליטת החום תהיה מעטה ובכך גם שומר על האטימות וגם עוזר בבידוד המבנה כולו מפני החום.

זיפות גגות מחיר

מחיר זיפות נוח ביותר. למעשה, הוא כשליש מהמחיר של השיטה הפופולארית השנייה- יריעות ביטומניות. מחיר מ"ר בגג ממוצע יחל מ-30 ש"ח לערך, כאשר עבודת הסיוד תעלה כ-8 ₪ נוספים למ"ר. אם זאת, יש לזכור כי יש צורך לזפת כל שנתיים לערך ויש להביא משתנה זה בחשבון זיפות גג מחיר.

'המרכז לצביעת דירות' מתמחה בזיפות גגות בפרט ובאיטום גגות, בכלל. נשמח לעמוד לשרותכם עם מקצוענות בלתי מתפשרת ומחירים אטרקטיביים.

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!