כמה עולה גנן לחודש ואיך לשכור שירותי גננות?

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

גנן מיומן מציע הרבה יותר מאשר השקיה, דישון ועישוב בלבד, לכן חשוב לדעת כמה עולה גנן לחודש ומה לחפש בדיוק בשירותים המוצעים. גינה דורשת תחזוקה שוטפת ואם זה אי אפשר להתווכח. אי טיפול, תחזוקה וטיפוח של הגינה הביתית שלנו יוביל לכך שהצמחיה תנבול, שהמזיקים לא יאחרו מלהגיע ולכך שנצטרך לחדש אותה הרבה יותר מהר ממה שאנחנו חושבים. מאמר זה בוחן כמה מהשיקולים העיקריים שכדאי לקחת בחשבון כאשר מחפשים לשכור שירותי גננות.

איזה סוג עבודה צריך להתבצע?

כל גינה שונה מהאחרת ולכן עליכם לחשוב ולהבין איזה סוג גינה יש לכם? קטנה או גדולה? בעיר או במושב? עם מעט או הרבה צמחים ? לאילו תהליכים הגינה שלכם זקוקה וכל כמה זמן אתם צריכים גנן?. למעשה, גננים מציעים מגוון שירותים, ואם אתם מעוניינים לשכור שירותי גננות, מומלץ להתחיל עם קבלת החלטה לגבי סוג העבודה שצריכה להתבצע. גנן חרוץ ואמין מבצע את העבודות שאתם אינכם מסוגלים או אינכם מעוניינים לבצע, או שאין לכם זמן לטפל בגינה, והם משחררים אתכם ליהנות מהגינה שלכם יותר. גינה מטופחת ומטופל היא גינה שכייף ונעים להיות בה, כייף ונחמד לארח בה ובקיצור גנן מקצועי הוא סוג של נכס.

בבחינת השיקול כמה עולה גנן לחודש, חשוב לא לבחור את הגנן שמציע את השירותים הזולים ביותר, ושמסוגל לבצע עבודות כגון כיסוח הדשא, גירוף עלים או חפירת ערוגות תחת הפיקוח שלכם. גננים מנוסים צריכים לדעת להתמודד עם כל המשימות לשמירה על גינה, כולל עקירת עשבים שוטים, גיזום, נטיעה, ריסוס ועיצוב הגינה, ולדעת מתי כל משימה צריכה להתבצע.

מציאת שירותי גננות קרוב אליכם

המלצות אישיות הן השיטות הטובות ביותר למציאת גנן מקצועי. אם אינכם מכירים מישהו שגר קרוב אליכם שמעסיק גנן, מומלץ לחפש במשתלות או במאגרי מידע על שירותי גננות. חשוב לא לבחור את הצעת המחיר הראשונה, כי התשובה לשאלה כמה עולה גנן לחודש יכולה להשתנות בין הגננים השונים בהתאם לרמת מיומנותם והיקף העבודה שצריכה להתבצע.

מומלץ לקבל עד שלוש הצעות מחיר של גננים, ולבחור את איש המקצוע שמספק את כל הפתרונות שאתם מחפשים. אם, למשל, אתם מחפשים גנן שמתמחה בשתילת עצים, מומלץ להימנע משכירת שירותי גינון במחירים מוזלים, מכיוון שיתכן שלאנשי מקצוע אלו אין את הניסיון הדרוש ואתם עלולים בסופו של דבר לשלם הרבה יותר על מנת לתקן את הבלגן שהם ישאירו לכם.

מחירי שירותי גננות

התשובה לשאלה כמה עולה גנן לחודש נעה ברוב המקרים בין 400 ₪ ל-2,000 ₪. העלות משתנה בהתאם לסוג ולמספר השירותים הדרושים, כמו גם לחברה או לאיש המקצוע שאת שירותיו אתם שוכרים.

חלק מהמקצוענים יציעו חבילת טיפוח גינה עם פרויקטים מרובים, בעוד שאצל אחרים תוכלו להזמין עבודה אחת בלבד.

בשיתוף חברת דפים ירוקים https://dapimyerukim.co.il/

 

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!