מדריך עבודה בגובה

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

מדריך עבודה בגובה – הדרכה מקצועית ושמירה על בריאות הפועלים

כל מי שאמון על נושא הפיקוח על הבנייה, או שהוא לוקח חלק פעיל בפרויקטים שונים בבניין, מודע מאד לחשיבות הרבה של הבטיחות בתהליך הבנייה כולו. הנכס האנושי הוא החשוב ביותר, ושמירה על בריאותו ובטיחותו הינה ערך עליון. מדריך עבודה בגובה הוא האדם האמון על העברת ההדרכות לעובדים, בעיקר לאלה העובדים בגובה. ההדרכות מתבצעות הן בבניית מבנים חדשים והן בהוספת חלקים חדשים למבנים ישנים. כך למשל, ביצוע הדרכות עבודה בגובה בפרויקט הוספת מרפסות הוא חשוב, דווקא בגלל שלכאורה מדובר בעניין פשוט שניתן לסיים אותו בתוך ימים ספורים הוספת מרפסת תלויה עשויה לארוך לא יותר ממספר ימים, אבל מצד שני לאורך כל הזמן יש להקפיד על שמירת כללי הבטיחות. מדריך עבודה בגובה מנחה את העובדים בכללי השמירה על הבטיחות כאמור לעיל, ואמון גם על בדיקת המוכנות המקצועית של כלל העובדים באתר, והעובדים בגובה במיוחד. מה התפקיד המדויק של מדריך הבטיחות? איזו הסמכה צריך לעבור בעל מקצוע, על מנת שיוכל לשמש כמדריך לעבודה בגובה? להלן התשובות.

מדריך עבודה בגובה והתפקיד שלו

כאמור מדריך עבודה בגובה אמור לעשות כל שביכולתו על מנת למנוע את תאונת העבודה הבאה באתר הבניה. כיון שכך, הממונה על הבטיחות אמור להקפיד על שני דברים עיקריים: הדבר הראשון הוא שלמות הציוד הנדרש לעבודה כאמור והתקינות שלו. הדבר השני הינו העברת הדרכות עבודה בגובה https://govaguide.co.il בפרויקט הוספת מרפסות ובכלל, בכדי לחדד את המודעות של העובדים לסכנות הגלומות בעבודה בתנאים לא פשוטים, כאשר כל תנועה לא נכונה עלולה להסתיים באסון.

מבחינת הממונים על הפרויקט והמשקיעים בו, מדריך עבודה בגובה הוא הסמכות המקצועית הגבוהה ביותר. המדריך חייב להכיר את הנושא לעומק, הן באשר לאופי העבודה והן בכל הקשור לתפעול הציוד הנדרש לעבודה בגובה. בחוק הישראלי העוסק בתחומי הבנייה קיימת הגדרה ברורה של מי שיכול לעבור קורס הדרכה לעבודה בגובה והתנאים שיאפשרו לבוגר הקורס כאמור להפוך למדריך. מי שיש לו ידע מוכח בהפעלת ציוד לעבודה בגובה, או מי שיש לו ניסיון כמנהל עבודה בתחום, יכול לעבור את הקורס האמור ולהיות רשום כחוק כמדריך. לא תבוצע הדרכות עבודה בגובה בפרויקט הוספת מרפסות ובכלל, על ידי מי שאיננו מוסמך לכך. וממילא, מבחינת מנהלי האתר, אי עמידה בדרישות החוק תגרום להם עצמם לתת את הדין. במקרה של אסון חלילה. בתום ההדרכה מקבל כל עובד שעבר אותה מסמך המעיד על ההכשרה שעבר. עם זאת, חשוב לציין שהעובד חייב לעבור את ההדרכה בכל תקופה קצובה, ולא רק פעם אחת.

הדרכות עבודה בגובה בפרויקט הוספת מרפסות ובכל פרויקט בנייה, היא חשובה מאין כמותה. הדרכה נכונה והקפדה על מילוי ההוראות על ידי העובדים, תסייע להם לשמור על הבריאות ואפילו על החיים שלהם. הדרכה היום, מונעת תאונה מחר.

שתפו פוסט זה

אז מה היה לנו בכתבה:

מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שטיחים
בלוג

שפץ את המרחב שלך: מגמות שיפוץ מובילות לשנת 2021

כשזה מגיע לשיפוץ החלל שלך, שטיחים יכולים להשפיע מאוד. לא רק שהם מוסיפים חמימות ונעימות לחדר, אלא גם מגיעים במגוון סגנונות וצבעים שיתאימו לכל אסתטיקה עיצובית. בין אם אתם מחפשים לעדכן חדר בודד או כל הבית שלכם, שטיחים יכולים לעזור להפוך את החלל שלכם לסביבה מזמינה ונוחה יותר.

FLOOR WOOD
בלוג

חשיבות האיטום לליטוש פרקט ללא רבב

ריצוף פרקט הוא בחירה פופולרית עבור בתים ומשרדים בישראל, בזכות העמידות והמשיכה הנצחית שלו. עם זאת, כדי לשמור על יופיו ולהאריך את תוחלת החיים שלו, תחזוקה נכונה חיונית. שלב אחד מכריע בתהליך התחזוקה הוא האיטום, אשר משחק תפקיד משמעותי בהשגת ליטוש פרקט ללא רבב.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!