מחיר איטום גג ל-100 מ"ר וטיפים לדרך

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

זיפות ב{HEBROW}

מחיר איטום גג הוא אחד מן המרכיבים הראשיים שעומדים לפניכם בבואכם לבחור איטום לגג. אך הוא לא היחיד. קיימים עוד כמה משתנים שחשוב להכיר לפני ומשפיעים בצורה מכרעת על סוג האיטום, איכותו ורמת העמידות שלו. מומחי 'המרכז לצביעת דירות' בעלי ניסיון רב בנושא והם פה לשתף אתכם.

עונת האיטום. בחורף יורדים גשמים ואתם תרגישו בוודאי אם הגג שלכם אטום או חדיר למים. אבל זה לא אומר שצריך לחכות עד שהטיפות יתחילו לנשור מהתקרה על הראש שלכם. דיירים חכמים מכינים את ביתם לחורף מבעוד מועד. למעשה, העונות הטובות ביותר לתחילת התהליך הן האביב והקיץ. בשום אופן אין לעשות איטום כשהגג רטוב מגשם. מחיר איטום גג אפילו יהיה זול במעט בעונת הקיץ וזו עוד סיבה טובה לעשות את זה בזמן הנכון.

חומרי האיטום. יש 4 סוגי חומרים לאיטום הגגות. החומרים האקריליים והפולימרים כמעט ואינם נמצאים בשימוש והיריעות הביטומניות והזפת נחשבים לפופולארים בהרבה. מעבר לצורת האיטום עצמה, נבדלים הזפת והיריעות הביטומניות גם בעמידות האיטום ובמחיר. הזפת זולה יותר אך היא דורשת חידוש העבודה אחת לכמה שנים מעטות, בערך כל שנתיים. היריעות הביטומניות עמידות הרבה יותר,-כעשר שנים וגם מספקות אטימה טובה יותר, אך עולות בערך פי 3 מהזפת. יש לדעת, כי יש גם סוגים שונים של יריעות ביטומניות ונכון לבחור את המתאימות למשימה שלכם.

נקו את הגג. איטום טוב זה לא עבודה לעצלנים. לא לחברת האיטום, שחייבת להיות מקצועית ואיכותית ולא לבעלי הבית או דיירי הבניין. איטום טוב דורש פני שטח חלקים ומשטח אחיד ללא הפרעות. חברת אטימה המתעצלת לנקות  שאריות איטום ישנות או ליישר פגמים ולמלא חורים- פוגעת באיכות האיטום. גם דיירים החוסכים או המתעצלים לסלק לרגע מהגג קולטי שמש, חלקי מזגנים, דודים וכד' – פוגעים באיכות האיטום.

מחיר איטום גג. למרות שאנחנו תמיד אומרים שמחיר הוא לא העיקר, ראוי שנכיר את סביבת המחירים. מחיר איטום ביריעות ביטומניות הוא יקר יותר ויהיה החל מ-80 ₪ למ"ר. מחיר זיפות יעמוד על כ-30 ₪ למטר מרובע. בשני המקרים המחיר יכול להשתנות ע"פ גודל הגג, הנגישות שלו והיקף עבודת ההכנה.

יש לשים לב, שלעיתים רבות מחיר איטום גג כולל רק את עבודת האיטום עצמה ואינו כולל דברים כמו פירוק והרכבת דודי השמש, עלות ההובלה של היריעות לגג, שימוש במנוף בשעת הצורך וכן סיוד לאחר זיפות והצפת הגג במים לבדיקת איכות האטימה. כאשר אתם קובעים עם הקבלן מחיר – ודאו מה הוא כולל בתוכו.

עבודה טובה ואחריות. מחיר איטום גג גבוה אינו ערובה לאיכות. ולכן, היוועצו ושאלו שכנים או ועדי בית אחרים על קבלנים שביצעו אצלם עבודות בעבר ורמת שביעות הרצון מהם. רוב חברות האיטום גם מעניקות אחריות לאיטום ומי שאינו עושה כן, כנראה אינו אחראי לעבודתו. כך גם בדקו, האם החומרים בהם משתמשים לאיטום עומדים בתקן.

יש לכם עוד שאלות? מומחי 'המרכז לצביעת דירות' ישמחו לענות לכם. לא משנה באיזה סוג איטום אתם מתעניינים- לנו יש את התשובות.

ראו גם: יריעות ביטומניות מחיר

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!