קידוחי כלונסאות ובנטונייט עם חברת הקודחים

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

בנטוניט הוא חומר דמוי חימר המשמש בקידוח. הוא משמש ליצירת איטום אטום למים כנגד קירות הקידוח. הבנטוניט נוצל למטרות רבות, כולל קידוח, בנייה, ואפילו כתוסף מזון. בנטוניט משמש לעתים קרובות גם כמרכיב במוצרי קוסמטיקה ומוצרי שיער. השימוש בבנטוניט בקידוח הפך נפוץ יותר עם הזמן מכיוון שהוא יוצר אטימה אטומה למים כנגד קירות הקידוח ובמקביל מקל על הקידוח דרך תצורות סלע קשות כמו פצלים. בנטוניט הוא סוג של חימר המשמש כנוזל קידוח. בנטוניט שימש לקידוח מאז סוף המאה ה-19. הוא שימש תחילה בשדות נפט ומאוחר יותר בבארות מים, מכרות ומחקרים גיאולוגיים אחרים.

בנטוניט

בנטוניט הוא חימר שנמצא ב-10-20 המטרים העליונים ביותר של פני כדור הארץ. יש לו יכולת חילופי קטונים גבוהה מאוד והוא משמש בבוץ קידוח לסינון חלקיקים מנוזל הקידוח. ניתן לעשות זאת על ידי הוספת אבקת בנטוניט למים ולאחר מכן סינון דרך מסך או בד. בנטונייט משמש גם כתוסף לנוזלי קידוח, שכן הוא יכול לסייע בהגברת יציבות הנוזל על ידי ספיגת חלק מהחלקיקים שעלולים לערער אותו. בנטוניט שימש כתוסף לנוזלי קידוח לפחות מאז 1930, אז התגלה נפט לראשונה בסעודיה. למעשה, חלק גדול מאספקת הבנטוניט העולמית מגיע ממדינה זו והם משתמשים בו כדי לייצב את נוזלי הקידוח שלהם מאז 1935 לפחות. קידוח בנטוניט הוא סוג של קידוח המשמש להפקת בנטוניט. בנטוניט הוא סוג של חימר בעל יכולת ספיגת מים גבוהה, מה שהופך אותו למרכיב חשוב במוצרים רבים כגון שמפו ומשחת שיניים. תהליך קידוח הבנטוניט מתחיל עם שאיבת החימר מהקרקע. זה נעשה על ידי חפירה באדמה והפרדה מחומרים אחרים כמו חול, סלע או עפר. השלב הבא בתהליך הוא לשטוף ולייבש את החימר לפני שניתן יהיה לעבד אותו לשימוש במוצרים.

קידוח בנטוניט הוא תהליך שבו מוזרק נוזל קידוח לקידוח הקידוח כדי למנוע נזק להיווצרות, לשלוט בלחץ הקידוח וכדי לסייע בשמירה על חור יציב. הבנטוניט הוא חימר טבעי שמתנפח כאשר מוסיפים מים, לוכד בתוכו נוזלים וחלקיקים. זה הופך אותו לחומר אידיאלי עבור נוזלי קידוח מכיוון שניתן להשתמש בו כדי לאטום את הצדדים של צינור הקידוח מפני תצורת הלחץ הגבוה. קידוחי בנטוניט משמשים מאז שנות ה-60, אך השימוש בו גדל בשנים האחרונות ככל שיותר חברות קודחות אחר גז פצלי ותצורות גז צפופות. לתהליך זה יתרונות רבים על פני סוגים אחרים של נוזלי קידוח, כגון נוזלים מבוססי ג'ל או אמולסיה. בנטונייט אינו דורש כמויות גדולות של מים או כימיקלים כמו סוגים אחרים של נוזלים, כך שהם בטוחים יותר להובלה ולשימוש באתר.

תהליך קידוח הבנטוניט

תהליך קידוח הבנטוניט הוא שיטה להפקת גז טבעי מסלע פצלי. הוא משמש גם להפקת נפט ופחמימנים אחרים מכדור הארץ. סוג הקידוח הנפוץ ביותר למטרות אלו נקרא קידוח אופקי או קידוח כיווני, הכולל שימוש במחרוזת קידוח כדי לקדוח חור העובר אופקית דרך שכבת הסלע הפצל, ולאחר מכן להפוך את מחרוזת הקידוח בזווית ישרה כדי להמשיך לקדוח אנכית למטה. לתוך האדמה. "בנטוניט" הוא חימר עשיר באלומיניום שנוצר על ידי בליה של אפר וולקני. חימר בנטוניט נמצא בדרך כלל באזורים געשיים, כמו בוויומינג ובקולורדו. חימר בנטוניט משמש למטרות שונות לרבות כחומר מקשר בבוצי קידוח, כתוסף במוצרי קוסמטיקה ומוצרי מזון כגון גלידה ומשחת שיניים, וכמרכך אדמה לשימוש חקלאי.

בנטוניט הוא סוג של חימר המשמש בנוזל קידוח. נוזל קידוח בנטוניט משמש למניעת היווצרות של חרסיות ומינרלים אחרים מלהידבק לקיר הקידוח. היתרונות בשימוש בבנטוניט הם שניתן להשתמש בו הן במים מתוקים והן במים מלוחים, יש לו דרגת צמיגות גבוהה, וניתן לייצר אותו עם מגוון רחב של תוספים. לבנטונייט יש גם עלות נמוכה לגלון. בנטוניט הוא סוג של חימר המשמש בקידוח מכיוון שהוא יכול לעמוד בלחצים ובטמפרטורות גבוהות. תהליך קידוח הבנטוניט קיים כבר יותר ממאה שנה. שיטת הקידוח המסורתית לבנטוניט כוללת שימוש בחומרי נפץ לפיצוץ הסלע, דבר שעלול להיות מסוכן ויקר, כמו גם זמן רב. שיטה זו גם לא מאוד ידידותית לסביבה.

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!