תיקון בר מים- מה זה בר מים?

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

 

לכל מי שיש בר מים בבית, לא משנה של איזו חברה, יודע שלעתים בר המים לא עובד באופן תקין. הדבר יכול להיות קשור לזרם המים, לטמפרטורת המים או לכל דבר אחר. אז במידה ובר המים שלכם לא עובד כהלכה, כנראה שאתם צריכים תיקון בר מים.

תיקון בר מים

 

בר מים הוא למעשה מתקן חשמלי שמטרתו היא לסנן, לקרר או לחמם את מי השתייה שלנו ובנוסף לשמור אותם בטמפרטורה הרצויה. בר המים בדרך כלל ממוקם על גבי השיש או השולחן הסמוך לכיור, כאשר השיש מומלץ יותר בזכות יציבותו וחוזקו. הסיבה למיקום בר המים בסמוך לכיור הוא שבר המים צריך להתחבר לצנרת המים, וכאשר הוא נמצא בסמוך לכיור אין צורך בצינורות ארוכים מדי. לעתים נוצרות בבר המים סתימות, אספקה לא נכונה של מים, עומס על המדחס ועוד. כל אלה מצריכות תיקון בר מים.

 

תיקון בר מים- מה התקלות המצריכות תיקון?

קיימות תקלות שונות הנגרמות בברי מים. קחו בחשבון כי התקלות הכתובות כאן, אינן התקלות היחידות, אך הן התקלות הנפוצות ביותר.

  • זרם המים- כאשר המים לא זורמים בכלל או זורמים באופן חלש או חזק מידי, בדרך כלל הדבר קשור למערכת החשמל. בדקו שהשקע מחובר כמו שצריך לצנרת המים ובמקרה הצורך קראו לטכנאי.
  • נזילות- כאשר יש נזילת מים מבר המים הדבר מעיד על תקלה במתקן. הנזילה יכולה להיות במתקן או במיכל המילוי.
  • פילטר- הפילטר או המסנן, נועד על מנת לסנן את המים מלכלוכים שונים כמו אבנית, ברזל, מתכת ועוד. כאשר הפילטר אינו עובד כהלכה אתם למעשה מסתכנים בשתיית מים לא נקיים. בדרך כלל הדבר יבוא לידי ביטוי בטעם המים. אפשרות אחת היא להוציא את הפילטר ולשטוף אותו. במידה והדבר לא סייע, עליכם לקרוא לטכנאי.
  • מים חמים לא יוצאים- כאשר המים החמים בלבד לא יוצאים בדרך כלל יש תקלה במכשיר והדבר מצריך תיקון בר מים על ידי טכנאי.
  • מים קרים לא יוצאים- לעתים קורה שבר המים תקין אך אינו מוציא מים קרים בלבד. בדרך כלל הדבר נוגע לתקלה במפסק החימום. במידה ולא- קראו לטכנאי.
  • חלקי בר המים השונים- בבר המים יש חלקים שונים כמו מיקרופילטר, מסך המגע, מנורת לד ועוד. כאשר אחד החלקים אינו תקין יש צורך בתיקון בר מים.

 

תיקון בר מים- כמה זה עולה?

עלות תיקון בר מים היא אינה קבועה והיא משתנה בהתאם לסוג התקלה והטיפול הנדרש. תקלה בפילטר לדוגמא, מצריכה טיפול שונה מאשר תקלה במנורת הלד. לכן, לא ניתן לדעת באופן חד משמעי כמה יעלה לכם לתקן את בר המים. ריכזנו לכם טווח מחירים לשירותים הנפוצים-

  • המחיר הממוצע של תיקון בר מים נע בין 180 ל350 שקלים.
  • המחיר הממוצע של ביקור טכנאי נע בין 150 ל300 שקלים.
  • המחיר הממוצע של החלפת הפילטר תנוע בין 200 ל300 שקלים.

 

 

Best bar  חברה לתיקון ברי מים  https://bestbar.co.il/

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!