חידוש איטום אמבטיה – הסוד לאיטום מושלם במחיר משתלם

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

חידוש איטום אמבטיה

מתי לעשות חידוש איטום אמבטיה

איטום חדר אמבטיה זוהי עבודה רצינית, ויש לעשות אותה בזמן הנכון. קודם עליך להבין את סוג האיטום שתעשה. ישנם מספר סוגים, כגון: איטום מרתף, איטום אמבטיה, ואיטום גגות.

איטום אמבטיה הוא תחזוקה חשובה המונעת התפתחות עובש וחיידקים. חדרי אמבטיה הם אחד החדרים הלחים ביותר בביתכם. לוקח פחות מ -24 שעות להצטבר על פני השטח של הנירוסטה, האריחים והקירות שלך.

ישנם 2 סוגים של שיטות איטום לאמבטיה-מוצרי עשה זאת בעצמך ללא שירות התקנה או שירותים מקצועיים. מוצרים המתאימים לאנשים ללא הכשרה מכילים בדרך כלל נוגדים או חומרי איטום שמונעים צמיחת עובש והורגים חיידקים על ידי מניעת חדירת מים לחומרים נקבוביים כמו אריחים, נירוסטה ופערים בריצוף. שירותים מקצועיים עשויים לכלול הוספת מחסום אדים לצמצום הצטברות הלחות בחדר, איטום פערים סביב גופי אינסטלציה לדליפות, החלפת ריצוף ויניל פגום בלינוליאום או שטיח לחסימת עליית לחות דרך לוחות הרצפה,

חידוש איטום אמבטיה מגן על הבית שלך

איטום אמבטיה הוא תהליך שניתן לבצע כדי למנוע דליפת מים לחדר האמבטיה.

איטום אמבטיה מגן על הבית שלך על ידי מניעת כניסת מים. חשוב לעשות זאת כאשר אתה משפץ את חדר האמבטיה שלך כך שלא יהיו לך הפתעות. כדאי גם לשקול לעשות זאת אם יש לך בית עם חדר אמבטיה מיושן או כזה שנפגע מהצפה. אם אתה שוקל לשפץ את הבית שלך, עדיף לעשות זאת תחילה לפני כל דבר אחר כדי שהמים לא יחלחלו דרך הקירות והרצפות של הבית.

התהליך פשוט מאוד עם שלושה שלבים בלבד לביצוע. ראשית, נקו את משטחי האריחים בעזרת ספוג ספוג באמוניה או בחומץ. לאחר מכן יש למרוח שכבה דקה של תרכובת הריצוף על משטחי האריחים. הניחו לו להתייבש ולאחר מכן עקבו אחר מריחת שכבה שנייה של התרכובת על מנת לוודא שהיא הוחלה באופן שווה על כל משטחי האריחים.

איטום אמבטיה הוא אחד הדברים החשובים בבית

מטרת סעיף זה היא לספק מבוא קצר על שיפוץ איטום אמבטיה. זה עשוי לכלול מידע על חומרים עמידים במים, כלים הדרושים לתפקיד וכל הדרכות אחרות כיצד לבצע את תהליך השיפוץ.

חידוש איטום אמבטיה הוא אחד הדברים החשובים ביותר שעליך לעשות בעת שיפוץ חדר האמבטיה שלך.

כמה מהסיבות לעשות זאת הן:

 1) הגנה על השקעתך בפרקטים חדשים, גופים ואלמנטים אחרים שהושקעו בתהליך לשיפוץ חדרי אמבטיה. עדיף לשקול השקעה באיטום לפני שחלף יותר מדי זמן מאז פרויקט שיפוץ חדר האמבטיה שלך.

 2) שמירה על הבטיחות וההיגיינה שלך עם בריכת אמבטיה בטוחה וסניטרית יותר. חדר האמבטיה הוא אחד המקומות המלוכלכים ביותר בבתים שלנו כי זה המקום בו אני מתנקים. איטום אמבטיה מסייע במניעת צמיחת עובש וטחב על משטחים רטובים או דליפות העלולות לגרום לנזקים גדולים לרצפות או למשטחים אחרים. זה גם עוזר לך לשמור על המשפחה שלך מפני מחלות כמו קדחת הטיפוס הנגרמת בגלל מים עומדים.

חשוב לבצע איטום מוקדם ככל האפשר

כדי להגן על הנכס שלך מפני נזקים, חשוב לבצע איטום לפני שיהיו סימנים לנזקי מים.

איטום לפני שהבעיה מתעוררת היא הדרך הטובה ביותר למנוע נזקים. זה זול יותר מאשר לנסות לתקן את מה שכבר קרה. עלות התיקונים יכולה להיות יקרה והרסנית לרכוש אם לא תתבצע מייד.

חשוב לאטום את חדר האמבטיה לפני שתתחיל בשיפוץ.

הסיבה העיקרית מדוע עליכם לעשות זאת תחילה היא כי התהליך כולל הרבה מים וכימיקלים, מה שעלול להקשות מאוד על הניקוי. ייתכן שתצטרך לדחות את השיפוץ מכיוון שקשה מדי לשמור על חדר הרחצה ללא רבב.

ניתן לשקול את היתרונות והחסרונות של שיפוץ חדר אמבטיה קיים מול רכישת חדר אמבטיה חדש בהתחשב בעלות ובעמידות של חומרים. לדוגמה, עלות מקלחת חדשה תהיה 10,000 ש”ח, אך חומר האיטום עולה עד 400 ש”ח, כך שיוצא יקר יותר לקנות מקלחת חדשה. 

ישנם שלושה סוגים של מערכות איטום: צבע, קרום וציפויים מוצקים. צבע הוא האפשרות הזולה ביותר אך הוא מספק הגנה זמנית בלבד ואינו יכול לעמוד בפני בלאי יומיומי. שפורפרות איטום סיליקון יקרות יותר מצבע אך הן מספקות הגנה קבועה מפני חומרים שעלולים להיפגע על ידי נוזלים כגון מים, שתן ונוזלי אסלה. ציפויים מוצקים מספקים הגנה מפני דליפות תוך מתן גימור אסתטי לעיצוב הפנים של חדר האמבטיה שלך.

שיפוץ חדר אמבטיה הוא החלטה גדולה שצריך לקחת, אך הוא לא חייב להיות מרתיע. חדרי אמבטיה הם אחד החדרים המשומשים ביותר בבית, כך ששיפוץ חדר האמבטיה שלכם הוא השקעה בנוחות ובעיצוב. בין אם אתם מחפשים עדכון קטן ובין אם אתם רוצים לבצע שיפוץ מלא, ישנם קבלני שיפוצים רבים שיכולים לעזור לכם.

שיפוץ חדרי אמבטיה בדרך כלל מחולק לשני מרכיבים: אינסטלציה ונגיעות. יהיה עליך להתייעץ עם הקבלן לגבי איזה סוג של אינסטלציה שיש לבצע לפני שניתן יהיה לסיים את הגימור. גימורים נפוצים כוללים גופים חדשים כגון כיורים ושירותים, רצפות ומשטחים חדשים, אריחים חדשים או ריצוף אבן וגופי תאורה חדשים.

חידוש איטום אמבטיה 

עבודות איטום הן עסק למקצוענים ויש למהר לבצע אותן במועד הנכון. דחייה של חידוש איטום אמבטיה צפויה לגרום להחמרת הנזק ואף לחלחול של המים עד לדירת השכנים. אתם לא רוצים להיות אחראים לכתם רטיבות מכוער בתקרה של השכנים. חידוש של איטום הבית נדרש באזור הגג, המרתף והמקלחת אחת לתקופה. התדירות בה תתבקשו לחדש את האיטום בכל אחד מהאזורים מושפעת מאיכות חומרי האיטום, טכניקת האיטום שבחרתם, המקצועיות של קבלן האיטום והתנאים בשטח. חידוש איטום אמבטיה הוא פעולת תחזוקה בסיסית למניעת התפתחות של עובש ונזקי רטיבות. 

בשביל מה צריך לחדש את איטום האמבטיה?

המטרה העיקרית לשמה נמליץ על חידוש איטום אמבטיה היא מניעת הצטברות של מים באזורים שאינם מיועדים לכך. במצב אידאלי האמבטיה נשארת יבשה לאחר כל שימוש. בפועל, בכל פעם בה אנחנו מתרחצים מים מרטיבים את הקירות ואת האריחים. חומרי האיטום הם אלו שמונעים את כניסת המים אל תוך הקירות. המים ידועים כחומר עקשן שמנצל בנחישות כל סדק זעיר לטובת חלחול אל שכבות תחתונות. אם לא נקפיד לחדש את חומר האיטום שנשחק במעט עם כל שימוש נמצא את עצמנו מתמודדים עם נזקי רטיבות בקירות, ברצפה, בדירת השכנים וגם עם עובש. 

מתי צריך לעשות חידוש איטום אמבטיה?

  1. מיד כאשר מופיעים סימני רטיבות
  2. בכל תהליך שיפוץ בית
  3. מגורים בבית עם חדר אמבטיה ישן

תגובה מהירה לסימני רטיבות מצמצמת את הנזק ואת המחיר אותו נשלם בעבור התיקון. בעיות איטום אינן נעלמות מעצמן. עד שלא נמצא את הפרצה בשכבת האיטום ונסתום אותה, המים ימשיכו לחלחל פנימה ולגרום לנזק. אם אתם משפצים כעת את חדר הרחצה כדאי לנצל את ההזדמנות לבדוק היטב את שכבת חומר האיטום ולחדש אותה. אם אתם מתגוררים בבית ישן עם חדר אמבטיה שלא עבר שיפוץ בשנים האחרונות – כדאי למהר לבצע חידוש איטום אמבטיה בכדי למנוע חלחול של המים דרך הרצפה או הקירות. עשו לעצמכם כלל לחדש את איטום האמבטיה בכל פעם בה מתבצע שיפוץ או תיקון צנרת. 

חידוש איטום אמבטיה ב-3 שלבים פשוטים

אם חשבתם עד היום שכל עבודות האיטום מורכבות ומסובכות מאוד – הגיע הזמן שתדעו שקיימת גם אופציה לאיטום מהיר ולא יקר. חשוב להדגיש שלא בכל חדרי האמבטיה ניתן יהיה להסתפק באיטום חיצוני. שימוש בחומרי איטום בשיטת עשה זאת בעצמך מותנה בתשתית איטום מקצועית שמותקנת מתחת לאריחי הריצוף וחיפוי הקירות. 

נתחיל את העבודה בניקוי יסודי של שטח האריחים כולל החריצים. הניקוי נועד להסיר לכלוך ולהשמיד חיידקים ופטריות כך שעליכם להשתמש באקונומיקה או בתכשירים להשמדת עובש (חומץ יהיה אופציה טבעית). בתום הניקוי נייבש היטב את הקיר. השלב השני כולל מריחת שכבה דקה של חומר איטום על משטחי האריחים. השלב השלישי הוא מריחת שכבה שנייה של חומר איטום לאחר ייבוש מלא של השכבה הראשונה. 

למה כדאי לכם להשקיע דווקא באמבטיה?

רובנו פותחים את היום ומסיימים אותו בחדר הרחצה. ההשקעה שלכם בעיצוב, טיפוח ותחזוקה הוא למעשה השקעה בעצמכם. אתם תהיו הרבה יותר רגועים אם תפתחו את היום בחדר רחצה נקי ונטול ריחות לא נעימים של עובש. חידוש איטום אמבטיה דורש כיומיים של עבודה להשגת תוצאות שמחזיקות מעמד במשך שנים רבות. איטום מקצועי הכרחי להגנה על הצבע החדש של הקיר, גופי התאורה, הריצוף, הריהוט. נזילת מים בחדר הרחצה עשויה לגרום לנזק משמעותי לקירות ולרהיטים בחדר הסמוך. הזנחת בעיית עובש עלולה לייצור מצב בו המגבות החדשות שלכם מתכסות בעובש וכך גם רהיטי העץ. 

ידעתם שחדר האמבטיה הוא אחד החדרים הכי מלוכלכים בבית?

מעטים יודעים שחדר הרחצה שלהם הוא למעשה מדגרה של חיידקים. חידוש איטום אמבטיה מסייע במניעת התפתחות של עובש וטחב על הקירות ובאזורים רגישים להצטברות של מים. אם הניקוז שלכם אינו יעיל ב-100% מים צפויים להצטבר בפינות ולגרום להתפתחות מהירה של עובש וחיידקים. איטום מקצועי יסייע בשמירה על בריאות המשפחה והרחקת חרקים מחדר האמבטיה. 

החכמים מחדשים את איטום האמבטיה לפני שמופיעים נזקים

אם אתם מבחינים כבר בכתמי רטיבות או נזקי עובש נראה שאחרתם את המועד. טיפול מוקדם בבעיות איטום חוסך לכם תיקונים יקרים במבנה. תיקון נזקי רטיבות כרוך כמעט תמיד בהוצאה של כמה אלפי שקלים. חידוש איטום אמבטיה יהיה זול יותר מתיקון נזקי המים והעובש. חשוב לאטום את חדר האמבטיה היטב אחת למספר שנים. אם אתם חושדים שחומר האיטום לא מונע לחלוטין חדירת מים הזמינו עוד היום מומחה איטום ובקשו חוות דעת. קיימים היום אמצעים משוכללים לאיתור נזילות שמאפשרים זיהוי בעיות איטום ללא גרימת נזק למבנה. 

מה צריך לאטום בחדר האמבטיה?

חדר אמבטיה אטום נכון יכלול איטום של המרצפות, הקירות, הברזים, הכיור, המקלחון, פתחי הניקוז. בעבור כל אחד מהאלמנטים קיימות טכניקות איטום מתאימות. תבחרו נכון את חומרי האיטום ואת אנשי המקצוע ותקבלו תמורה מלאה בעד כספכם ושקט מנזילות לשנים הבאות. 

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!