איטום גג רעפים דולף

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

  איטום גג רעפים דולףגגות הרעפים האדומים או בצבעים האחרים הם מראה ציורי השכיח מאוד בבתים פרטיים. הרעפים, מעבר ליופיים, גם מהווים חומר די חזק בכל הנוגע לאטימה מפני מים, גם בשל הרכב החומר וגם בשל תצורת ההצבה שלהם באלכסון. אך כמו כל דבר, לא לעולם חוסן וגם בגג הרעפים היציב עלולים להתגלע בעיות, דבר שידרוש איטום גג רעפים דולף. איטום גג רעפים דולף הינה עבודה הדורשת מיומנות רבה אשר מצריכה ידע טכני גבוה אבל גם יכולת הבנה של הבעיה, איתורה והתאמת פתרון המתאים לסוגי הרעפים, המצריכים שטות איטום שונות. למעשה, בישראל נפוצים רעפים מכמה סוגים, ביניהם רעפי חרס הפופולאריים, רעפי בטון, רעפי ציפחה ועוד.  

חשיבות איטום גג רעפים דולף

גג הרעפים הוא החלק החשוף ביותר אל מול הגשם אך גם מול השמש. החום והקור, גורמים גם לרעפים להישחק ולפגוע ביכולת האיטום שלהם. דליפה דרך גג רעפים היא מסוכנת למבנה כולו, שכן המים שחדרו יצטברו מתחת לרעפים ויחלחלו במהרה לתקרה או לקירות הבית. בנוסף, גג שאטום היטב מסייע לא רק במניעת נזילות בגג אלא יש לו גם תפקיד חשוב בכל הנוגע לבידוד מחום וקור של הבית.

כפי שאמרנו, הרעפים וצורת הנחתם משיגים אטימה טובה לרוב, שגם אינה דורשת התערבות תכופה. יחד עם זאת, גם אטימה זו יכולה לפעמים להיכשל. הסיבות לכך נובעות ממספר גורמים: ברוב המקרים, הדבר נובע משבירה או סדקים שנפערים ברעף אחד או יותר. שברים אלו יכולים לנבוע מכך שמשהו הלך על הגג (למשל מתקין דודי שמש או מהנחת עצמים כבדים על הגג (קולטנים). כל רעף שנשבר, עוד לפני שחדרו דרכו מים- מומלץ להחליפו באחר תקין, בצורה עצמאית (אם כי בזהירות מהעבודה בגובה). בנוסף, מסיבות דומות יכולים לזוז המרזבים והניקוזים או אפילו החיבורים בין הרעפים, גם אם הם שלמים. אגב, לא רק בני האדם מזיזם את הרעפים ממקומם ושוברים אותם. גם בעלי חיים וכן בעלי כנף יכולים לעשות זאת.  

סוגי איטום גג רעפים דולף

איטום גג רעפיםיש שני סוגים עיקריים של איטום לגג רעפים דולף. ברוב המקרים וזהו הדבר המומלץ, נשים יריעות ביטומניות מתחת לרעפים. בניגוד לשימוש בהם בגגות שטוחים, הפעם היריעות אינן מולחמות האחת לשניה אלא נדבקות. זהו איטום יעיל ביותר אשר אפקטיבי לשנים רבות. איטום פשוט יותר וזול יותר אך כזה שתוקפו קצר יותר, הוא מריחה חיצונית על גבי הרעפים של חומרים אקריילים בעלי כושר הידבקות גבוה, איתם אוטמים את הסדקים שברעפים וכן מריחה ויישום של חומרים פולימריים על גבי הרעפים.  

איטום גג רעפים דולף – מחיר ותזמון

אין צורך להמתין ולפעול רק כאשר אנו מרגישים ממש שהגג דולף. איטום גג רעפים דולף, כדאי לבצע דווקא כשהסביבה יבשה. כך המחיר יהיה גם יותר זול. איטום גג רעפים דולף, מושפע כמובן מסוג האיטום, גודל הגג ומורכבות העבודה והנגישות של הגג. מחיר ממוצע יהיה החל מ-100 ₪ למ"ר. 'המרכז לצביעת דירות' הינה חברה מובילה בתחום האיטום בכלל ואיטום גג רעפים דולף, בפרט. מומחי האיטום שלנו ישמחו לעמוד לרשותך ולהציע לך פתרון יעיל, נגיש ובמחיר נוח.

איטום גגות רעפים

גגות רעפים נותנים לבית אלמנט עיצובי מרהיב ומעט תחושה של עיצוב כפרי בבית מה שמקנה לבית תחושה של חמימות ונעימות אבל כל אלו לא יורגשו אצלכם, במיוחד לא החמימות במידה והאיטום של הרעפים לא יהיה תקין. נזילות רבות נגרמות כאשר איטום גגות רעפים לא עדה בצורה נכונה או שפשוט נורא בלאי טבעי עם השנים ויש צורך בתיקון האיטום הפרו בתיקון מספר מסויים של רעפים. האיטום הוא מרכיב חשוב מאוד בבניית ושיפוץ הבית ועל כן עליכם להיעזר באנשי מקצוע טובים בכדי לוודא ש איטום אכן נעשה בצורה יעילה. לכן, כאשר אתם בונים בית חדש מומלץ מאוד להזמין לפגישת ייעוץ יועץ לאיטום גגות רעפים על מנת שיציג בפניכם מהי הדרך היעילה ביותר לאיטום מושלם.

מתי נזמין איש מקצוע לתיקון הרעפים

שיא העבודה של אנשי המקצוע לתיקון הרעפים מגיע בדרך כלל בחורף כמובן, כאשר הגשמים מתחילים ואנו רואים שפתאום צצות להן נזילות מהתקרה של הבית. בתקופה הזו של השנה השירות של התיקון והעבודה יהיו גם יותר יקרים כתוצאה מהביקוש הגדול אך מה שיותר בעייתי הוא שלעיתים יהיה לכם מאוד קשה למצוא איד מקצוע זמין על מנת שיתקן את הרעפים שלכם עקב העומס הרב בעבודה. לכן, מומלץ לעשות דווקא את כל תיקוני הרעפים בתקופת הקיץ, כאשר אנשי המקצוע זמינים יותר והמחירים של התיקונים והעבודה נוחים יותר. בנוסף, רוב עבודות האיטום דורשות הדבקה של דבקים או יריעות ביטומניות, שבתקופת הקיץ מתייבשים הרבה יותר מהר מן הסתם ביחס לימי החורף הגשומים.

איך מתבצע איטום גג רעפים?

ניתן לאטום גג רעפים בצורות שונות כאשר מה שיחטיב לנו את הצורה בה נעדיף לבצע את האיטום של גג הרעפים הוא הסוג של הרעפים בהם נשתמש לגג שלנו ואיש המקצוע שאותו תזמינו לייעץ לכם יאמר לכם מה איזה סוג איטום יתאים לפרויקט הספציפי שלכם. במידה ותבחרו באיטום באמצעות יריעות ביטומניות ההתקנה שלהם מתבצעת למעשה מתחת לרעפים וכמובן לפני ההתקנה שלהם על הגג. היריעות הביטומניות יעילות מאוד לאיטום גגות רעפים ומחזיקות לזמן רב מאוד כאדר ברוב המקרים נראה יריעות שנדבקות לתשתית הגג שלכם כמו יריעות ספורטייט, שנחשבות ליריעות נוחות להתקנה ביחס ליריעות אחרות. דרך נוספת לאיטום גגות רעפים היא באמצעות חומרים אקריליים ופולימריים. חומרי איטום אקריליים ופולימריים הינם למעשה דבקים מיוחדים למשימות איטום או תיקון נקודתי של סדקים ברעפים על ידי מריחה. שיטה זו אמנם יותר זולה מיריעות ביטומניות אך למעשה גם פחות יעילה ונחשבת לפתרון לטווח קצר.

מהם הגורמים לנזילות בגג רעפים?

חלק גדול מן הגורמים לנזילות בגג רעפים הם לאו דווקא בעיה באיטום אלא דווקא בעיה ברעפים עצמם לאור עייפות  החומר. אחרי מספר שנים נוטים רעפי החרס להיסדק קלות או לקבל שקיעה קלה באיזור מסויים ואלו שני דברים שגורמים למים לחלחל או לעמוד בשלולית ואז לחלחל לתוך התקרה בתור נזילה. בעיות כאלה ניתן לתקן נקודתית עם החלפה של מספר רעפים בגג בתיקון חד פעמי קצר. במקרים נוספים הוצאה של אנטנה או כבלים עלולים לגרום גם הם לנזילות ולכן חשוב מאוד להחליף את הרעפים באיזור בהם ביצענו תיקון ברעפים.

זקוקים לעבודת תיקון רעפים? אצלנו תוכלו להנות משירות מקצועי, יעיל ומהיר ללא פשרות. אנו פועלים לפי תקני הבטיחות, עומדים בכל הקריטריונים ועושים שימוש בחומרי העבודה האיכותיים ביותר. עבודה באחריות מלאה מבעלי המקצוע המובילים בישראל. צרו איתנו קשר ונשמח לתאם עבורכם איש מקצוע לתיקון רעפים.

שתפו פוסט זה

אז מה היה לנו בכתבה:

מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שטיחים
בלוג

שפץ את המרחב שלך: מגמות שיפוץ מובילות לשנת 2021

כשזה מגיע לשיפוץ החלל שלך, שטיחים יכולים להשפיע מאוד. לא רק שהם מוסיפים חמימות ונעימות לחדר, אלא גם מגיעים במגוון סגנונות וצבעים שיתאימו לכל אסתטיקה עיצובית. בין אם אתם מחפשים לעדכן חדר בודד או כל הבית שלכם, שטיחים יכולים לעזור להפוך את החלל שלכם לסביבה מזמינה ונוחה יותר.

FLOOR WOOD
בלוג

חשיבות האיטום לליטוש פרקט ללא רבב

ריצוף פרקט הוא בחירה פופולרית עבור בתים ומשרדים בישראל, בזכות העמידות והמשיכה הנצחית שלו. עם זאת, כדי לשמור על יופיו ולהאריך את תוחלת החיים שלו, תחזוקה נכונה חיונית. שלב אחד מכריע בתהליך התחזוקה הוא האיטום, אשר משחק תפקיד משמעותי בהשגת ליטוש פרקט ללא רבב.

בלוג

בחירת חומרי איטום מתאימים

בפרויקטים של בניה ותחזוקה, קיימת חשיבות רבה לבחירת חומרי האיטום הנכונים. במיוחד אם רוצים להבטיח עמידות בפני מזג אוויר ושלמות מבנית. ישנם סוגים שונים של חומרי איטום כיום, לכל חומר איטום יש את היתרונות והחסרונות שלו. כדי לסייע לכם בתהליך קבלת ההחלטות שלכם, נעמיק בסוגים השונים של חומרי איטום והיישומים שעבורם הם מתאימים.

PERGULA
בלוג

איטום פרגולות הגנה על נווה המדבר החיצוני שלך

בכל הנוגע ליצירת נווה מדבר חיצוני יפה, פרגולות הן בחירה פופולרית עבור בעלי בתים בישראל. מבנים אלה לא רק מספקים צל ומרחב נוח להירגע, אלא הם גם מוסיפים נופך של אלגנטיות לכל אזור חיצוני. עם זאת, כדי להבטיח שהפרגולה שלכם תישאר במצב בתולי לאורך שנים, חשוב להבין את חשיבות האיטום. במדריך מקיף זה, נחקור את היתרונות של איטום פרגולות ונספק לכם תהליך שלב אחר שלב להגנה יעילה על נווה המדבר החיצוני שלכם.

קפריסין
בלוג

הבנת מסגרת הזמן לאיטום דירות בקפריסין: מדריך מקיף

בכל הנוגע לאיטום דירות בקפריסין, ישנם נהלים ומסגרות זמן מסוימים שצריך לפעול לפיהם. בין אם אתה קונה או מוכר, הבנת התהליכים הללו חיונית כדי להבטיח עסקה חלקה. במדריך מקיף זה, נחקור את הגורמים השונים המשפיעים על מסגרת הזמן לאיטום דירות בקפריסין.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!