תיקון נזילות בגג רעפים

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

איטום גג רעפים

 

תיקון נזילות בגג רעפיםבמובנים רבים, בכל מה שקשור לאיטום, גג רעפים מספק יתרונות חשובים מאוד, שחלקם גם מובילים לחסכון כספי של ממש. אחד היתרונות המובהקים הם ייתור הצורך באיטום של הגג באמצעות זפת או יריעות ביטומניות. הרעפים עצמם אטומים לחדירת מים והם מונחים זה על גבי זה בצורה כזאת שלא מאפשרת למים לחדור אל מתחת לשכבת הרעפים. אשר על כן, בתים בעלי גגות רעפים לא נזקקים למעשה לביצוע פעולות איטום חוזרות בכל מספר שנים. יחד עם זאת, בגג רעפים בהחלט יכולים להיווצר ליקויים המחייבים הזמנת איש מקצוע לצורך ביצוע תיקון נזילות בגג רעפים ועל מקרים אלה מספרים לכם בשורות הבאות המומחים של מרכז האיטום הישראלי.

 

 ממה נגרמות נזילות בגג רעפים?

ובכן, נזילות בגג רעפים יכולות להיגרם ממגוון מצבים. פעם אחת יכולים הרעפים עצמם לאבד מכושר האיטום שלהם וזה יכול לקרות הרבה לפני שהם מגיעים למצב של התפוררות או סדיקה. רעפים אלה מכילים בתוכם חומר שמגביר את רמת האיטום שלהם ובחשיפה רציפה של שנים לקרינת שמש, גשמים ושאר פגעי מזג האוויר, חומר זה יכול להישחק לכדי מצב בו מתאפשר חלחול של מים דרך הרעפים. סדקים ושברים מהווים גם הם כמובן גורם מרכזי להתהוות נזילות בגג רעפים וכך גם פגיעות ברעפים כתוצאה מברד, נפילת חפצים וכדומה. נזילות בגג רעפים יכולות להיגרם גם כתוצאה מתזוזות אדמה באזורים הסובלים מאדמה לא יציבה. במקרים אלה יסבול הבית כולו מהופעת סדקים בקירות ובין היתר, תיתכן תזוזה ברעפים שתפגום במרקם האטום שלהם.

 

 

מי מבצע תיקון נזילות בגג רעפים?

תיקון נזילות בגג רעפים מבוצע, בדרך כלל, על ידי אנשי מקצוע העוסקים בתחום של איטום גגות. המדובר בחברות ובתי עסק המבצעים איטום גגות באמצעות זיפות גגות, יריעות ביטומניות ומשחות אקריליות ייעודיות. חלק מהחברות האלה, אם כי לחלוטין לא כולן, מציעות גם פתרונות לגגות רעפים ובכלל זה תיקון נזילות בגג רעפים. לצורך תיקון נזילות בגגות המבוססים על כיסוי רעפים, ישנה חשיבות רבה להיכרות עם מרקמי האיטום, עם תכונות הרעפים על סוגיהם השונים ועם הסיבות השכיחות והפחות שכיחות להופעת נזילות בגג. היכרות זו מהווה תנאי מפתח ביכולת לאתר את הנזילה ולבטח את כלל הנזילות על כל פני שטח הגג וכמובן ביכולת לבצע תיקון יעיל של הנזילות על מנת להבטיח איטום מלא של הגג ועמידות גבוהה של התיקון לאורך שנים רבות קדימה.

המרכז הישראלי לאיטום הוא אחד הגורמים המובילים בישראל בתחום האיטום ובכלל זה איטום גגות וכמובן תיקון נזילות בגג רעפים. המרכז פועל באמצעות צוות של אנשי מקצוע בעלי ניסיון במגוון תחומי איטום לרבות איטום מעטפת חוץ של מבנים, איטום גגות וגגות רעפים, איטום פנים ועוד ובעלי סטנדרטים גבוהים של שירות ללקוח.

מהם השלבים בתיקון נזילות בגג רעפים

בראש ובראשונה אנו ככל הנראה נבחין שאחד הרעפים כשל רק לאחר שנבחין כי קיימת נזילה בבית שלנו ולכן חשוב מאוד להזמין גגן רעפים תכף ומיד בכדי שהנזילה לא תגרום נזק רב. הגגן יגיע אליכם יעלה על הגג ויאתר את הרעף או קבוצת הרעפים שכשלו כאשר במקרים נדירים בלבד מדובר על קבוצה גדולה רעפים. הגגן יוציא את הרעפים שכשלו ובמקומם ישים רעפים חדשים מהסוג שמותקן על הגג שלכם. כאשר אתם בונים את הבית חשוב לוודא כי אתם מזמינים כמות נכבדת של רעפים נוספים בדיוק למקרים כאלה בהם יש צורך להחליף את הרעפים הישנים.

הסיבה לכך שכדאי להזמין אותם בעת מעמד בניית הבית היא לאור העובדה שלא תמיד לגגן יהיה מלאי רעפים באותו הצבע בדיוק ולכן בכדי לשמור על אותו גוון של הגג כדאי להיערך עם מלאי נוסף של רעפים במחסן שלנו. ברוב המקרים יהיה צורך גם לבצע חידוש של האיטום תחת הרעפים אותו ניתן לעשות באמצעות יריעות ביטומניות או באמצעות חומרים אקריליים כאשר את זה נחליט בהתאם לחומרים איתם אטמו את הגג בעבר.

איך אדע שמדובר במומחה לאיטום גגות וכיצד מומלץ לבחור בעל מקצוע?

כמו כל תחומי הבנייה גם בתחום איטום הגגות ותיקון הרעפים ישנם חאפרים רבים ולכן עליכם להיות זהירים מאוד לפני שאתם מזמינים בעל מקצוע שיכול להסב יותר נזק לתקלה במקום לתקן אותה.

ככלל עדיף להזמין חברות שעוסקות בתחום תיקון הגגות והאיטום כאשר מומלץ לבקש המלצות מחברים או בני משפחה שיש להם נסיון טוב עם חברה כלשהי. העובדה שלחברה יש מוניטין טוב היא חשובה מאוד כאשר אתם צריכים לתקן דבר כה רגיש כמו נזילה בגג שבמידה ולא תתקנו אותה כשורה תלווה אתכם לאורך כל החורף.

מעבר לכך, אם אין ביכולתכם לבקש המלצות מחברים או בני משפחה או הבקשה להמלצות לא נשאה פרי תוכלו לפנות להמלצות ברחבי הרשת. ברשת האינטרנט ישנם מגוון רב של אתרים עם בעלי מקצוע רבים מתחום האיטום והגגנות כאשר לכל בעל מקצוע או חברה יש ציון על השירות, המקצועיות והאמינות שלו כמו גם המלצות בכמה שורות מפי אנשים שזכו לקבל שירות מאותה חברה. בעל מקצוע או חברה רצינית תגיע אליכם הביתה, תאבחן את המקרה לגופו ותאמר לכם מה ניתן לעשות על מנת לתקן את הבעיה וכמובן תיתן לכם הצעת מחיר כמה התיקון יעלה לכם.

הבעייתיות של הצעות מחיר לאיטום גגות בטלפון

אל תתפתו להאמין להצעות מחיר נמוכות בטלפון שכן אלה הופכות לגבוהות הרבה יותר כאשר בעל המקצוע מגיע אליכם הביתה כי ״להפתעתו״ הוא גילה נזילה חמורה ואתם תרגישו בתור לקוחות שבויים שהיות והוא נמצא אצלכם אז כבר כדאי שיתקן את הבעיה. אל תתנו לאותם חאפרים להגיע אליכם הביתה ובטח שלא לתת להם לתקן את הבעיה ממנה אתם סובלים בגג שכן בסבירות גבוהה היא תחזור על עצמה לאחר זמן מה. מעבר לכך, וודאו כי החברה או בעל המקצוע עימו אתם רוצים להתקשר לביצוע התיקון נותן לכם אחריות על התיקון.

כמה עולה לתקן גג רעפים?

המחיר של תיקון גג רעפים תלוי במספר משתנים מרכזיים שמשפיעים על עלות התיקון הכוללת. המשתנים אשר משפיעים על עלות התיקון יכולים להיות סוג הרעפים אותם נצטרך להחליף כאשר גם השיפוע של הגג משפיע על המחיר. שיפוע חד מידי של הגג מצריך עבודה עם רתמות בטיחות ולכן הוא קשה יותר מהחלפת רעפים על גג רגיל. מעבר לכך יש לקחת בחשבון גם את נושא האיטום שכן אם נצטרך ליישם שכבת איטום במהלך התיקון הדבר גם כן מייקר את עלות העבודה. ככלל עלות החלפת רעפים על גג רגיל תנוע בין 450 ש״ח ל-600 ש״ח כאשר במידה ומדובר על גג בעל שיפוע חד בו נזדקק לעבודה עם רתמות העלות תנוע בין 600 ש״ח ל-800 ש״ח. תוספת של איטום במסגרת העבודה תנוע בין טווח מחירים של 50 ש״ח ועד 90 ש״ח בהתאם לסוג השכבה אותה ניישם כאשר שכבה אקרילית תהיה מעט יותר זולה מהמחיר של יריעות ביטומניות.

 

 

שתפו פוסט זה

אז מה היה לנו בכתבה:

מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שטיחים
בלוג

שפץ את המרחב שלך: מגמות שיפוץ מובילות לשנת 2021

כשזה מגיע לשיפוץ החלל שלך, שטיחים יכולים להשפיע מאוד. לא רק שהם מוסיפים חמימות ונעימות לחדר, אלא גם מגיעים במגוון סגנונות וצבעים שיתאימו לכל אסתטיקה עיצובית. בין אם אתם מחפשים לעדכן חדר בודד או כל הבית שלכם, שטיחים יכולים לעזור להפוך את החלל שלכם לסביבה מזמינה ונוחה יותר.

FLOOR WOOD
בלוג

חשיבות האיטום לליטוש פרקט ללא רבב

ריצוף פרקט הוא בחירה פופולרית עבור בתים ומשרדים בישראל, בזכות העמידות והמשיכה הנצחית שלו. עם זאת, כדי לשמור על יופיו ולהאריך את תוחלת החיים שלו, תחזוקה נכונה חיונית. שלב אחד מכריע בתהליך התחזוקה הוא האיטום, אשר משחק תפקיד משמעותי בהשגת ליטוש פרקט ללא רבב.

בלוג

בחירת חומרי איטום מתאימים

בפרויקטים של בניה ותחזוקה, קיימת חשיבות רבה לבחירת חומרי האיטום הנכונים. במיוחד אם רוצים להבטיח עמידות בפני מזג אוויר ושלמות מבנית. ישנם סוגים שונים של חומרי איטום כיום, לכל חומר איטום יש את היתרונות והחסרונות שלו. כדי לסייע לכם בתהליך קבלת ההחלטות שלכם, נעמיק בסוגים השונים של חומרי איטום והיישומים שעבורם הם מתאימים.

PERGULA
בלוג

איטום פרגולות הגנה על נווה המדבר החיצוני שלך

בכל הנוגע ליצירת נווה מדבר חיצוני יפה, פרגולות הן בחירה פופולרית עבור בעלי בתים בישראל. מבנים אלה לא רק מספקים צל ומרחב נוח להירגע, אלא הם גם מוסיפים נופך של אלגנטיות לכל אזור חיצוני. עם זאת, כדי להבטיח שהפרגולה שלכם תישאר במצב בתולי לאורך שנים, חשוב להבין את חשיבות האיטום. במדריך מקיף זה, נחקור את היתרונות של איטום פרגולות ונספק לכם תהליך שלב אחר שלב להגנה יעילה על נווה המדבר החיצוני שלכם.

קפריסין
בלוג

הבנת מסגרת הזמן לאיטום דירות בקפריסין: מדריך מקיף

בכל הנוגע לאיטום דירות בקפריסין, ישנם נהלים ומסגרות זמן מסוימים שצריך לפעול לפיהם. בין אם אתה קונה או מוכר, הבנת התהליכים הללו חיונית כדי להבטיח עסקה חלקה. במדריך מקיף זה, נחקור את הגורמים השונים המשפיעים על מסגרת הזמן לאיטום דירות בקפריסין.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!