איטום חלונות לסתימת סדקים

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

איטום חלונות לסתימת סדקים

איטום חלונות לסתימת סדקיםאיטום חלונות לסתימת סדקים

איטום חלונות הוא תהליך פופולרי להגנה על חלונות הבית בבנייה פרטית ומסחרית. ניתן להגן על מבנים באמצעות איטום, סגירת סדקים כדי למנוע חדירת אוויר, ולסייע בבידוד הבתים. 

בלן איטום מספק חומרי איטום וטכניקות איטום להשגת תוצאות יעילות ואיכותיות למגזרים רבים, כולל ייצור ובנייה של ציוד. בשורות הבאות נציג בפניכם את כל מה שצריך וכדאי לדעת על איטום חלונות.

כיצד אני יכול לדעת מתי אני צריך לבצע איטום חלונות?

השיטה הקלה והטובה ביותר לדעת האם אתם צריכים לבצע איטום בחלונות שיש לכם בבית, היא פשוט לסגור אותם שיש הרבה מאוד רוח ולבדוק איפה יש חדירה של אוויר בזמן הזה. למעשה, אפשר לנסות לעשות את הבדיקה הזו באמצעות נר דולק ובדיוק באזור שבו הוא נכבה, שם יש צורך לבצע איטום מחדש. אם אתם לא בטוחים האם החלונות שלכם צריכים איטום מחדש, כדאי שתזמינו מומחה לאיטום חלונות ועדיף שעה אחת קודם. במידה והחלונות שלכם עדיין חדשים ויש עליהם את האחריות, תצטרכו לפנות לקבלן האלומיניום שביצע עבורכם את העבודה. בין אם מדובר בקבלן האלומיניום ובין אם במומחה לאיטום חלונות, התפקיד של בעל המקצוע הוא לבדוק את כל החלונות בבית ולבחון האם יש צורך לאטום אותם. 

מדוע צריך לאטום חלונות? 

יש שלוש סיבות לבצע איטום של החלונות. הסיבה הראשונה היא איטום נגד מים. אף אחד מכם לא רוצה שמים יחדרו בעונת החורף דרך החלונות. אם שמתם לב כי יש מעט או הרבה מים שעוברים מבחוץ דרך החלון, את צריכים לבצע איטום חלונות נגד מים. רטיבות יכולה להיכנס פנימה אל תוך הקירות מאוד במהרה ובקלות, להרטיב את הקירות הפנימיים, ליצור מצב שבו הצבע מתקלף ואף להוביל לכך שיצטברו עובש וטחב עלה קירות. מים יכולים לגרום לנזקים בלתי הפיכים בתוך הבית ולכן אין להקל ראש בתהליך של איטום חלונות. סיבה נוספת שנהוג לבצע איטום חלונות היא איטום נגד רוח. כלומר, אם אתם יושבים לכם בסלון, במטבח או בחדר השינה ואתם שמים לב לרעש שמאוד דומה ליללות, אז כנראה שיש משב רוח שפשוט עובר מהחוץ אל הפנים ישר אל תוך האוזניים שלכם. בדרך כלל הבעיה הזו מאוד נפוצה בחלונות הזזה. בנוסף, נהוג גם לבצע איטום של החלונות נגד רעש. 

 

איטום חלונות לסתימת סדקים –הגנה מפני חדירת אוויר ומים

קבלן איטום מתמקד בתהליכי איטום חלונות מפני חדירת אוויר ומים. המטרה היא למנוע חדירת מים או אוויר לחלונו ולמשקופים. איש מקצוע מומחה בתחום מציע קצף חלונות שמספק איטום איכותי, באמצעות מוצר פוליאוריטן בלחץ נמוך שנצמד לכל סוגי חומרי הבנייה, כולל עץ ואלומיניום. 

קצף זה ממלא סדקים וחללים שמופיעים סביב חלונות, ומסייע להגדיל את יעילות האנרגיה של הבניין על ידי הפחתת עלויות החימום והקירור והגנה מפני עובש. עם סיום תהליך איטום חלונות, הקצף מספק מחסום גמיש עם ערך של בידוד איכותי. עמידות חומר מבודד בפני זרימת הולכת חום נמדדת או מדורגת במונחים של עמידותו התרמית. 

הגנה מפני סיכונים

קבלן איטום מציע תהליך איטום חלונות להגנה מפני עשן ואש, או הסתמכות על קצף דבק. איש מקצוע מומחה בתחום מספק גם איטום אקוסטי להגנה מפני פגעי מזג האוויר, בהתאמה אישית לזיגוג אש ובטיחות אש מבנית.

איתור הדליפות

תהליך איטום חלונות מתחיל עם איתור המיקום בו נמצאות הדליפות המשמעותיות ביותר, כך שניתן לבצע את העבודה במינימום זמן ועלות ולפתור את הבעיות החמורות ביותר. עלות הפרויקט מתחילה מ-200 ₪ והמחיר עשוי לנוע בין 500-700 ₪ לחלון בגודל סטנדרטי של מטר על מטר. 

ככל שהפרויקט דורש איטום ליותר חלונות, כך המחיר עולה. בדיקת אנרגיה מייעלת את התהליך והעלויות. ביקורת האנרגיה כוללת המלצות לגבי האופן בו ניתן לאטום חלונות לחורף. 

איטום חלונות בשיטה קלה

איטום חלונות בשיטה קלה וזולה הוא קו ההגנה הראשון מפני פגיעת מזג האוויר בחורף. האיטום נצמד סביב ההיקף החיצוני של חלונות דולפים. 

כמו כן, יש לאטום את הסדק בין החיפוי הפנימי לקיר באמצעות אטימה, מכיוון שכאן ככל הנראה חודר אוויר שזורם סביב מסגרת החלון. 

איטום חלונות לסתימת סדקים – השקעה בפתרונות לטווח הארוך

ההשקעה בפתרונות איטום חלונות חוזרת די מהר עם חשבונות חימום מופחתים. אבל מומלץ לקחת בחשבון גם פתרונות ארוכי טווח ככל שהזמן והתקציב מאפשרים זאת. כמובן שפשוט החלפת חלונות בחלונות יעילים יותר היא אופציה אחת. 

יחד עם זאת, סביר להניח שיחלפו עשרות שנים עד שעלות התיקון הזה תשתלם, לכן מומלץ לבחור אפשרות איטום חלונות.

בידוד ואיטום סביב החלונות

ברוב הבתים יש רווח בין מסגרת הקיר למסגרת החלון, ואם החלל הזה מתמלא במים, הוא הופך להיות רופף בבידוד סיבי פיברגלס. ולמרות שעדיין קיים מעט בידוד, לא קיים מחסום אוויר איכותי. כיום מקובל למלא את החלל הזה בבידוד קצף ספריי, אבל אם אתם גרים בבית ישן, כנראה שאין לכם את השיפור הזה. 

שתפו פוסט זה

אז מה היה לנו בכתבה:

מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שטיחים
בלוג

שפץ את המרחב שלך: מגמות שיפוץ מובילות לשנת 2021

כשזה מגיע לשיפוץ החלל שלך, שטיחים יכולים להשפיע מאוד. לא רק שהם מוסיפים חמימות ונעימות לחדר, אלא גם מגיעים במגוון סגנונות וצבעים שיתאימו לכל אסתטיקה עיצובית. בין אם אתם מחפשים לעדכן חדר בודד או כל הבית שלכם, שטיחים יכולים לעזור להפוך את החלל שלכם לסביבה מזמינה ונוחה יותר.

FLOOR WOOD
בלוג

חשיבות האיטום לליטוש פרקט ללא רבב

ריצוף פרקט הוא בחירה פופולרית עבור בתים ומשרדים בישראל, בזכות העמידות והמשיכה הנצחית שלו. עם זאת, כדי לשמור על יופיו ולהאריך את תוחלת החיים שלו, תחזוקה נכונה חיונית. שלב אחד מכריע בתהליך התחזוקה הוא האיטום, אשר משחק תפקיד משמעותי בהשגת ליטוש פרקט ללא רבב.

בלוג

בחירת חומרי איטום מתאימים

בפרויקטים של בניה ותחזוקה, קיימת חשיבות רבה לבחירת חומרי האיטום הנכונים. במיוחד אם רוצים להבטיח עמידות בפני מזג אוויר ושלמות מבנית. ישנם סוגים שונים של חומרי איטום כיום, לכל חומר איטום יש את היתרונות והחסרונות שלו. כדי לסייע לכם בתהליך קבלת ההחלטות שלכם, נעמיק בסוגים השונים של חומרי איטום והיישומים שעבורם הם מתאימים.

PERGULA
בלוג

איטום פרגולות הגנה על נווה המדבר החיצוני שלך

בכל הנוגע ליצירת נווה מדבר חיצוני יפה, פרגולות הן בחירה פופולרית עבור בעלי בתים בישראל. מבנים אלה לא רק מספקים צל ומרחב נוח להירגע, אלא הם גם מוסיפים נופך של אלגנטיות לכל אזור חיצוני. עם זאת, כדי להבטיח שהפרגולה שלכם תישאר במצב בתולי לאורך שנים, חשוב להבין את חשיבות האיטום. במדריך מקיף זה, נחקור את היתרונות של איטום פרגולות ונספק לכם תהליך שלב אחר שלב להגנה יעילה על נווה המדבר החיצוני שלכם.

קפריסין
בלוג

הבנת מסגרת הזמן לאיטום דירות בקפריסין: מדריך מקיף

בכל הנוגע לאיטום דירות בקפריסין, ישנם נהלים ומסגרות זמן מסוימים שצריך לפעול לפיהם. בין אם אתה קונה או מוכר, הבנת התהליכים הללו חיונית כדי להבטיח עסקה חלקה. במדריך מקיף זה, נחקור את הגורמים השונים המשפיעים על מסגרת הזמן לאיטום דירות בקפריסין.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!