איטום חלונות נגד גשם

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

איטום חלונות נגד גשם

איטום חלונות נגד גשםאיטום חלונות נגד גשם

גם אתם כבר מתחילים להרגיש את החורף? למרות שהחורף בישראל לא משתווה לחורפים במדינות קרות אחרות, עדיין הדם הישראלי החם קצת מתקשה להסתגל לקור. לפני כל חורף אנחנו צריכים להכין את הבית שלנו לקראת הגשמים. בין אם מדובר על בית חדש או ישן, איטום חלונות נגד גשם היא אחת הפעולות שימנעו מכם כאב ראש רב כל עוד תעשו זאת מבעוד מועד. 

 

איך איטום חלונות עובד?

המטרה של איטום חלונות היא בכדי למנוע חדירה של נוזלים לפנים הבית. יש עוד יתרונות לאיטום חלונות אותם נציין בהמשך. איטום מוצלח חייב להתבצע אך ורק על ידי בעל מקצוע, קבלן איטום רשום. ברגע בו יצרתם קשר עם בעל המקצוע הנכון הוא יגיע לבחון את סוג פעולת העבודה הרצויה לסוג החלון שיש לכם. האיטום משתנה בין חלונות עץ ובין חלונות אלומיניום, חלונות הזזה ובין חלונות בלגיים. בדרך זו ייקבע בעל המקצוע האם נדרש איטום רק בצידי החלון על סף החלון. יש חומרים מקצועיים אשר איתם נוכל לאטום את החלון ללא פגיעה בעיצוב החלון או בתפקודו. יש להתאים את סוג החומר בהתאם לסוג החלון, ברוב המקרים השימוש יהיה בסיליקון עמיד בפני מים או גומיה מיוחדת שאותה נחבר לסף.

האם אפשר לאטום חלון באופן עצמאי?

איטום חלונות נגד גשם אינה תורה מסיני, ובכל זאת לא היינו ממליצים לעשות את האיטום באופן עצמאי. כאשר יש גשם בדרך כלל המקום הבעייתי ביותר יהיה הסף עליו יושב החלון, דרכו המים חודרים כאשר הרוח דוחסת את המים המצטברים על הסף אל תוך הבית. עם זאת, כדי לאטום את הסף עלינו לפעול בצורה מדויקת כדי להבטיח שאנחנו לא מבזבזים חומר גלם. עלינו לנקות היטב את המשטח מפני אבק ולכלוך, לדאוג שהמשטח עצמו יבש ורק אז נוכל להניח שכבת סיליקון לצורך איטום.

נשמע פשוט, לא? יש סוגים שונים של סיליקון, פעולה לא נכונה או בחירה לא מתאימה לסוג החלון שלכם יכולה להוביל להשארת כתמים על החלון, פגיעה בעיצוב הבית, פגיעה בתפקוד החלון. יש תמיד להקפיד שלא לאטום את פתחי הניקוז במסילות אחרת למים אין מקום להתנקז אליו. איטום לא מקצועי יכול לגרום לבעיה מינורית להפוך לרטיבות קשה, ההמלצה היא לפנות אך ורק לקבלן איטום רשום.

 

לא רק הגנה מפני גשם

איטום חלונות נגד גשם מעניק לנו יתרון גדול לא רק מבחינת רטיבויות שיכולות לקרות אם לא נאטום את החלונות. כאשר אנו מבצעים איטום חלונות נגד גשם אנו נקבל עוד שני אלמנטים המהווים יתרון גדול. יש לציין, רק איטום מקצועי יוכל להוביל אותנו לשני האלמנטים. איטום חלונות נגד גשם גם מאפשר לנו ליהנות מאיטום נגד רעש, אפשר לשלב בין השניים. איטום נגד רעש הופך את החלון שלנו לחסין לחלוטין נגד רעשים. ניתן להשתמש בחומרים אשר גם אוטמים מפני גשם וגם מהווים שכבת בידוד מפני רעש.

האלמנט השני הוא איטום חלון מחדירת קור. אם גם אתם לא אנשים של חורף הפעולה הבאה תהפוך את החורף שלכם לקליל הרבה יותר. איטום חלונות נגד גשם גם מאפשר לבודד את החלון מפני הקור החיצוני. בתים רבים סובלים מקור קיצוני בגלל סיבות כאלה ואחרות של בנייה, אפילו המזגן לא יעיל כפי שהוא אמור להיות. במקרים כאלה איטום חלון מחדירת קור יכול לסייע לכם מאוד.

כמה זה עולה לי?

המחיר אותו תשלמו עבור איטום חלונות נגד גשם נע בין 350 – 750 ש"ח עבור חלון סטנדרטי בגודל של מטר על מטר. המחיר אותו תשלמו עבור איטום חלונות נגד גשם באמצעות פס איטום מגומי יהיה זול יותר וינוע בטווח של 350-550 ש"ח. המחיר עבור שימוש בחומרים מיוחדים לצורך איטום החלון 500-700 ש"ח. יש לוודא שלאחר ביצוע העבודה אתם מקבלים אחריות שנעה בין שנתיים לחמש שנים. שימו לב, ככל שתבחרו בכמות גדולה יותר של חלונות לאיטום ככה המחיר לחלון יהיה נמוך יותר. יש לכם אפשרות גם לבצע איטום באמצעות ספוג או סרט הדבקה במחיר של 90-120 ש"ח. מדובר על פיתרון זמני שאינו באמת יעיל לטווח הארוך. כאשר מדובר על איטום חלונות כיס מעץ בשימוש חומרים אקולוגיים שלא פוגעים בחומר הגלם אנו נשלם 300-450 ש"ח לצורך איטום מקצועי.

 

איטום מקצועי – שקט לטווח ארוך

עם כל כמה שבעל המקצוע נחמד, אנחנו רוצים לראות אותו כמה שפחות. כאשר אתם בוחרים בקבלן איטום רשום מחברה מוכרת אתם מבטיחים לעצמכם שקט לכמה שנים לפחות. איטום אינו דבר שנשאר לנצח, סופו של כל איטום להתבלות, השאלה תוך כמה זמן. איטום מקצועי אמור לשרת אתכם לפחות ל-5 שנים, שימו לב מה כוללת האחריות של בעל המקצוע. התפשרות על בעל מקצוע תוביל אתכם לתקלה חוזרת ותסכול בימי החורף, השקיעו כמה שיותר בסקר השוק לפני בחירת בעל המקצוע. 

שתפו פוסט זה

אז מה היה לנו בכתבה:

מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שטיחים
בלוג

שפץ את המרחב שלך: מגמות שיפוץ מובילות לשנת 2021

כשזה מגיע לשיפוץ החלל שלך, שטיחים יכולים להשפיע מאוד. לא רק שהם מוסיפים חמימות ונעימות לחדר, אלא גם מגיעים במגוון סגנונות וצבעים שיתאימו לכל אסתטיקה עיצובית. בין אם אתם מחפשים לעדכן חדר בודד או כל הבית שלכם, שטיחים יכולים לעזור להפוך את החלל שלכם לסביבה מזמינה ונוחה יותר.

FLOOR WOOD
בלוג

חשיבות האיטום לליטוש פרקט ללא רבב

ריצוף פרקט הוא בחירה פופולרית עבור בתים ומשרדים בישראל, בזכות העמידות והמשיכה הנצחית שלו. עם זאת, כדי לשמור על יופיו ולהאריך את תוחלת החיים שלו, תחזוקה נכונה חיונית. שלב אחד מכריע בתהליך התחזוקה הוא האיטום, אשר משחק תפקיד משמעותי בהשגת ליטוש פרקט ללא רבב.

בלוג

בחירת חומרי איטום מתאימים

בפרויקטים של בניה ותחזוקה, קיימת חשיבות רבה לבחירת חומרי האיטום הנכונים. במיוחד אם רוצים להבטיח עמידות בפני מזג אוויר ושלמות מבנית. ישנם סוגים שונים של חומרי איטום כיום, לכל חומר איטום יש את היתרונות והחסרונות שלו. כדי לסייע לכם בתהליך קבלת ההחלטות שלכם, נעמיק בסוגים השונים של חומרי איטום והיישומים שעבורם הם מתאימים.

PERGULA
בלוג

איטום פרגולות הגנה על נווה המדבר החיצוני שלך

בכל הנוגע ליצירת נווה מדבר חיצוני יפה, פרגולות הן בחירה פופולרית עבור בעלי בתים בישראל. מבנים אלה לא רק מספקים צל ומרחב נוח להירגע, אלא הם גם מוסיפים נופך של אלגנטיות לכל אזור חיצוני. עם זאת, כדי להבטיח שהפרגולה שלכם תישאר במצב בתולי לאורך שנים, חשוב להבין את חשיבות האיטום. במדריך מקיף זה, נחקור את היתרונות של איטום פרגולות ונספק לכם תהליך שלב אחר שלב להגנה יעילה על נווה המדבר החיצוני שלכם.

קפריסין
בלוג

הבנת מסגרת הזמן לאיטום דירות בקפריסין: מדריך מקיף

בכל הנוגע לאיטום דירות בקפריסין, ישנם נהלים ומסגרות זמן מסוימים שצריך לפעול לפיהם. בין אם אתה קונה או מוכר, הבנת התהליכים הללו חיונית כדי להבטיח עסקה חלקה. במדריך מקיף זה, נחקור את הגורמים השונים המשפיעים על מסגרת הזמן לאיטום דירות בקפריסין.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!