איטום קירות גבס

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

איטום קירות גבס

איטום קירות גבסקירות גבס הם הקירות הנפוצים ביותר, הם נמצאים כמעט בכל בית בישראל. יש יתרון גדול לקירות גבס, הם זולים, נוחים ומבצעים את העבודה כראוי. רוב קירות הגבס ישמשו אותנו לחלקים הפנימיים של הבית. כאשר מדובר על בנייה קלה אנו נראה גם קירות גבס אשר משמשים אותנו עבור קירות חיצוניים וחדרים רטובים. בכל מקרה, יש לייחס חשיבות רבה לאיטום קירות גבס.

 

מי צריך את זה בכלל?

למה בכלל צריך לאטום קירות גבס? בדרך כלל קירות גבס משמשים אותנו לחללי הבית הפנימיים, חללים אשר לא חשופים לגשם. עם זאת, רוב המומחים אומרים שאם יש קיר שבאמת חייב איטום הוא קיר גבס, במיוחד אלו שנמצאים בקרבת חדר הרחצה. יש היום היצע רחב של קבלני איטום אשר מציעים לכם מחירים שונים, לכל קבלן יש את היתרונות והחסרונות שלו, את החומרים המיוחדים בהם הוא משתמש ושיטות עבודה שונות. כדי לעשות לכם סדר בבלאגן חשוב שתכירו את כל הסגולות שיש באיטום קירות גבס, רק ככה תדעו לבחור בעל מקצועי אמין ומנוסה.

מהי החשיבות של איטום?

אמנם המחיר אותו שילמתם עבור קיר הגבס אינו משתווה למחיר של קיר בטון, ועדיין כדי לשמור על הקיר שלכם במצב טוב לאורך זמן ממושך אתם חייבים להתייחס אליו כראוי. בין אם מדובר על קיר גבס ובין אם מדובר על קירות מחומרים אחרים, כל קיר שלא עובר איטום יכול להוות בעיה רצינית עבורכם. קירות אשר לא נאטמים צפויים לסבול מנזילות, עובשים, פטריות ורטיבות. הבעיה היא לא רק מבחינה אסתטית אלא גם מבחינה בריאותית. 

עובש יכול לגרום לבעיות בריאות, קשיי נשימה ואפילו אלרגיות. כאשר אנו לא מטפלים ברטיבות באופן מיידי גם הטיח והצבע של הקיר יתחיל להתפורר. לאט לאט הקיר עצמו ייפגע בתשתית שלנו ולא יהיה בר תיקון. הבעיה בקירות גבס שהתהליך הזה קורה די מהר. מלבד לכך, קחו בחשבון שנזילה יכולה להוביל גם לבעיות בטיחות ברגע שיש מקור חשמל סמוך לקיר. לכן, גם אם מדובר רק על קירות פנימיים הנזילה יכולה להגיע גם אליהם ברגע שאין איטום קירות גבס ראוי.

 

איטום קירות גבס בחדרים רטובים

קירות רטובים הם קירות אשר חשופים למקורות מים ואדים. כמעט תמיד כאשר נדבר על חדרים רטובים נדבר על חדר הרחצה. במקרים בהם יש לכם גם ג'קוזי או חדרים אחרים אשר חשופים למים, אפילו ברמה של ברז, עדיין נרצה לאטום את הקירות כראוי. יש מקרים בהם כדי להוזיל עלויות אנו נרצה לבנות את חדר האמבטיה שלנו מגבס. במקרים כאלה רצוי כבר בתום תהליך השיפוץ, לפעמים שהניחו את הרצפות לבצע איטום קירות גבס. 

תהליך איטום קירות גבס בחדרים רטובים חייב להיות מדויק. בראש ובראשונה יותקנו הקירות בגבס ירוק. על קבלן האיטום לאטום את החיבורים בין לוחות הגבס לאורכו ולרוחבו. יש להקפיד לאטום היטב את החיבור בין הרצפה לקיר, מפגש זה הוא מקור מאוד גדול לרטיבות. לכן, במקרים בהם אין גישה נוחה ניתן להשתמש בחומרי איטום נוזליים אשר יעשו את העבודה. איטום הקירות מונע חדירה של מים דרך האריחים, ככה לא יוכלו המים לחלחל לתוך הקיר. הדבר החשוב ביותר הוא למנוע מצב של חלחול מים אל הקיר, יש למלא ולייצר את החורים בחומרים צמנטים או אקריליים. 

 

איך תוכלו לאטום שבוצע אצלכם איטום לא מקצועי?

דבר ראשון, כאשר אתם בוחרים קבלן איטום שמגיע אליכם הביתה אנו ממליצים לכם תמיד לבדוק האם יש אחריות על העבודה שלו. על האחריות להיות לפחות בין שנה לשנתיים, אם זה פחות אנו היינו מחפשים בעל מקצוע אחר. הסיבה לכך שהיא שרק לאחר תקופה מסוימת ניתן לגלות אם עבודת האיטום שנעשתה אצלכם הייתה רשלנית או מקצועית. ברגע בו העבודה שנעשה היא רשלנית אתם תתחילו לראות עובשים ורטיבויות. יש לאטום היטב את כל הקירות בחדרים הרטובים אך במיוחד את הקיר הצמוד למקלחון ואת הקיר עליו מותקן המקלחון או האמבטיה.

לא רק עבור רטיבות

איטום קירות גבס אינו למניעת רטיבות בלבד, יש עוד יתרונות לאיטום קירות גבס. כפי שאתם יודעים, קירות גבס אינם חזקים כמו קירות בטון, ואם יש לכם שכנים קצת קשים או שאתם רועשים, איטום קירות גבס יכול להשפיע גם על איטום רעש. אפשר לשמוע הכל דרך קירות גבס, אבל ברגע שאתם אוטמים את הקיר אתם יכולים לבודד את הרעש. כל מה שיש לכם לעשות הוא למרוח שכבת איטום או התקנת קיר אקוסטי ישירות על הגבס. עדיף לכם לבצע איטום ולא התקנה כדי לשמור על גודל חלל החדר שלכם.

 

מחיר איטום קירות גבס

המחיר אותו תשלמו עבור עבודות איטום אינו יקר לרוב. כאשר מדובר על שטחים ספציפיים המחיר יהיה לפי מ"ר. כאשר מדובר על שטחים גדולים ניתן יהיה לשלם לפי פרויקט. המחיר לפי מ"ר נע בין 70 עד 220 ש"ח. מחיר עבור פרויקט משתנה בהתאם למורכבות העבודה וסדר גודלה.

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!