חשיבות איטום מרפסת שירות

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

איטום מרפסת שירות

איטום מרפסת שירותאיטום מרפסת שירות משלים את בנייתה ומונע חדירת מים שעולים לפגוע בתכונות האסתטיות ובעמידות הבניין. למעשה, לא רבים האנשים שמודעים לנזקים הבלתי הפיכים שמים יכולים לגרום להם אם הם חודרים לתוך מבנה. מים יכולים לגרום לרטיבות שאחר כך מאוד קשה להיפטר ממנה, מים יכולים  להוביל לנזילות בלתי צפויות ובשלבים מאוחרים יותר גם להיווצרות של עובש,  טחב, פטריות ועוד. מים יכולים לגרום לפגיעה משמעותית באיכות החיים ולכן יש חשיבות אדירה לאיטום מקצועי למרפסת שירות בפרט, אך לאיטום באופן כללי בכל המבנה. לכן, הדבר האחרון שאנחנו רוצים הוא לחוות כל מיני סוגים של בעיות שקשורות למרפסת, או דליפה במרפסת לאחר גשם כבד, שיוצר שולית במרפסת שלכם והיא מתחילה לדלוף לקומה התחתונה. 

הדליפה ממרפסות שירות היא בעיה רצינית שעלולה לגרום לסדקים, שלא לדבר על התפרקות החיבורים, במיוחד אם משתמשים בחומרים שאינם בטוחים לתהליך איטום מרפסת שירות.

איטום מרפסת שירות כמה זה עולה? 

מחיר איטום מרפסת שירות מבלי לפרק את הרצפה, יכול לנוע בין 80-130 ₪ למט ר מרובע. הפערים במחירים נובעים מהסוג של הרובה בה משתמש קבלן איטום, כלומר אם הוא מבצע את העבודה עם רובה רגילה או אפוקסית. שימוש ברובה אפוקסי כרוך בתשלום שבין 100-130 ₪ למטר מרובע, ושימוש ברובה אקרילית כרוך בעלות שבין 80-100 ₪ למטר מרובע. כמובן שיש כל מיני נתונים שמשפיעים על העלות כמו המצב של איטום המרפסת, כמה היא ישנה או חדשה, האם יש צורך לבצע בה עבודות נוספות כמו עבודות צבע למשל ועוד. 

חשיבות הקפדה על השלמת תהליך איטום 

ציפוי קרמי בלבד שמוחל על המרפסת אינו מספק הגנה ללא השלמת האיטום. מצב זה עלול להוביל לדליפת מים ממרפסת שירות שנבנית בגישה זו, עם אפשרות לבעיות בקומה שמתחת למרפסת, והפחתת עמידות הבניין.

מסיבה זו, הבחירה והיישום של החומר הנכון לתהליך איטום מרפסת שירות חיוני לבידוד המרפסת, ומאמר זה עונה על השאלה איך למנוע חדירת מים לבניין ממרפסת שירות.

איטום מרפסת שירות חיוני להגנה על שטחים פתוחים, והתהליך ניתן לביצוע בכמה שלבים. יש צורך להכין את משטח היישום למערכת שתספק איטום מתחת לציפויים קרמיים, כדי לאפשר את עמידות המרפסת.

תפקיד האיטום

התפקיד העיקרי של איטום מרפסת הוא הגנה על המרפסת מפני הידרדרות שנגרמת כתוצאה מחדירת מים. כחלק החיצוני של המבנה, המרפסת חשופה לסיכוני תנודות בטמפרטורות קיצוניות, רוחות וגשמים. מרפסות בטון מעוצבות עם מוטות חיזוק פלדה פנימיים על מנת לספק חוזק. 

ללא איטום מרפסת, הצטברות משקעים ושינויים בתנאי מזג האוויר עלולים לגרום להיסדקות בטון המרפסת, מה שעלול להוביל לחלודה של פלדת כחיזוק, וכתוצאה מכך לאובדן שלמות המבנה. בעיות השלמות המבנית שנובעות מחדירת מים מהוות סיכוני בטיחות משמעותיים שרק קבלן איטום מגלה. לכן, חשוב מאוד לשים דגש רב על איטום המרפסת שהיא החלק החיצוני בכל דירה או בית. איטום איכותי ימנע המון בעיות בהמשך. 

חשיבות תהליך תקין של איטום מרפסת שירות

ללא הקפדה על תהליך מקצועי ותקין של איטום מרפסת, עלולות להתרחש תקלות קטסטרופליות שמיוחסות לחדירת מים. על מנת למנוע סיכונים, חובה שהמרפסות יהיו אטומות למים כראוי. כך למעשה מונעים חדירה של מים ונהנים משקט נפשי לאורך כל השנה. 

יש לבדוק את הגימור לאחר יישום איטום מרפסת שירות. בדיקות יחשפו אזורי חדירת מים שעלולים להוביל לכשל מבני בסופו של דבר. אם כבר אתם משקיעים זמן, מאמץ, כסף ואנרגיה בבדיקת מערכת האיטום של המרפסת, תמיד כדאי לבדוק שגם הגג נבדק, הקירות החיצוניים ואם יש סימני רטיבות או נזילות, זה בדיוק הזמן לטפל בזה ולא להזניח את הבעיה. 

איך בוחרים קבלן איטום למרפסות?

חשוב מאוד לבחור קבלן איטום מקצועי למרפסות וזאת משום שיש הבדל ניכר בין איטום מרפסות לבין איטום מסוג אחר כמו איטום גג או קירות חיצוניים למשל. ניתן לברר דרך המלצות או לשאול אנשים שאתם מכירים. שבוחרים קבלן איטום חשוב לקחת בחשבון קריטריונים כמו מקצועיות, ניסיון, ידע, המלצות, אחריות על העבודה, החומרים בהם הקבלן עושה שימוש, זמינות לעבודה ורק אז לקבל החלטה שקולה. 

כמה מסקנות לסיום

איטום מרפסת שירות חיוני לבניית מרפסת בטוחה. בין אם אתם בונים מרפסת חדשה ובין אם יש לכם כבר מרפסת קיימת, יש חשיבות מאוד גבוהה לאיטום. איטום איכותי מעניק איכות חיים, שקט נפשי, שומר על חיי המבנה מבחוץ וגם מבפנים. בעוד שמשתמש הקצה של המרפסת עשוי להתמקד רק בתפקוד המרפסת, איטום הוא חלק בלתי נפרד מרכיבי הבנייה שמאפשרים שימוש חסר דאגות.

מומלץ ליצור קשר עם איש מקצוע מוביל בעשייה בתחום האיטום, כדי לקבל סיוע ותשובה לכל שאלה שנוגעת לתהליך איטום מרפסת שירות.

שתפו פוסט זה

אז מה היה לנו בכתבה:

מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שטיחים
בלוג

שפץ את המרחב שלך: מגמות שיפוץ מובילות לשנת 2021

כשזה מגיע לשיפוץ החלל שלך, שטיחים יכולים להשפיע מאוד. לא רק שהם מוסיפים חמימות ונעימות לחדר, אלא גם מגיעים במגוון סגנונות וצבעים שיתאימו לכל אסתטיקה עיצובית. בין אם אתם מחפשים לעדכן חדר בודד או כל הבית שלכם, שטיחים יכולים לעזור להפוך את החלל שלכם לסביבה מזמינה ונוחה יותר.

FLOOR WOOD
בלוג

חשיבות האיטום לליטוש פרקט ללא רבב

ריצוף פרקט הוא בחירה פופולרית עבור בתים ומשרדים בישראל, בזכות העמידות והמשיכה הנצחית שלו. עם זאת, כדי לשמור על יופיו ולהאריך את תוחלת החיים שלו, תחזוקה נכונה חיונית. שלב אחד מכריע בתהליך התחזוקה הוא האיטום, אשר משחק תפקיד משמעותי בהשגת ליטוש פרקט ללא רבב.

בלוג

בחירת חומרי איטום מתאימים

בפרויקטים של בניה ותחזוקה, קיימת חשיבות רבה לבחירת חומרי האיטום הנכונים. במיוחד אם רוצים להבטיח עמידות בפני מזג אוויר ושלמות מבנית. ישנם סוגים שונים של חומרי איטום כיום, לכל חומר איטום יש את היתרונות והחסרונות שלו. כדי לסייע לכם בתהליך קבלת ההחלטות שלכם, נעמיק בסוגים השונים של חומרי איטום והיישומים שעבורם הם מתאימים.

PERGULA
בלוג

איטום פרגולות הגנה על נווה המדבר החיצוני שלך

בכל הנוגע ליצירת נווה מדבר חיצוני יפה, פרגולות הן בחירה פופולרית עבור בעלי בתים בישראל. מבנים אלה לא רק מספקים צל ומרחב נוח להירגע, אלא הם גם מוסיפים נופך של אלגנטיות לכל אזור חיצוני. עם זאת, כדי להבטיח שהפרגולה שלכם תישאר במצב בתולי לאורך שנים, חשוב להבין את חשיבות האיטום. במדריך מקיף זה, נחקור את היתרונות של איטום פרגולות ונספק לכם תהליך שלב אחר שלב להגנה יעילה על נווה המדבר החיצוני שלכם.

קפריסין
בלוג

הבנת מסגרת הזמן לאיטום דירות בקפריסין: מדריך מקיף

בכל הנוגע לאיטום דירות בקפריסין, ישנם נהלים ומסגרות זמן מסוימים שצריך לפעול לפיהם. בין אם אתה קונה או מוכר, הבנת התהליכים הללו חיונית כדי להבטיח עסקה חלקה. במדריך מקיף זה, נחקור את הגורמים השונים המשפיעים על מסגרת הזמן לאיטום דירות בקפריסין.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!