איטום קירות חיצוניים בסנפלינג

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

 

איטום קירות חיצוניים בסנפלינגאם תביטו למעלה, כאשר אתם עוברים ברחוב, יש סיכוי שתבחינו באותם אנשים המתנודדים על חבלים, בין שמים וארץ על קירות הבניינים. יתכן ואתם חוזים בתופעה הולכת וגוברת של איטום קירות חיצוניים בסנפלינג.

למה צריך לעשות איטום קירות חיצוניים בסנפלינג?

עם השנים, הבלאי הטבעי , פגעי מזג או עבודת בניין לא איכותית, הולכים ופוערים חריצים וסדקים בקיר חיצוני, מרחבים סדקים קיימים או שגורמים לנשירת חיפוי חיצוני כמו אריחים וטיח. דרך החורים והסדקים, חודרים מי הגשמים והרטיבות והם מתחילים לפגוע בקיר ולחדור את לתוך החללים הפנימיים. התוצאה תהיה לרוב קירות מתפוררים, נפיחויות, עובשים, טיח וצבע נופלים ועוד ועוד.

בדומה לנזילות בתוך הבית, הנזק הוא רב והוא הולך ומתפשט במהירות, כך שאם לא נעצור אותו- המצב ילך וידרדר ויחמיר. אלא שבניגוד לרטיבויות פנימיות, הפעם המקור לכשל הוא בחוץ וקיים קושי אמיתי לתקן אותו, בוודאי כשהוא קורה למשל כ-20 מטר מעל הקרקע. בשביל זה קיים איטום קירות חיצוניים בסנפלינג.

אגב, אם עלתה בדעתכם השאלה: מדוע לא לבצע את האיטום מתוך הדירה? הרי שהתשובה היא שזה לא יהיה יעיל. צריך לאטום את המקום שממנו חודרים המים וזה נמצא בקיר החיצוני. בקיר הפנימי, תוכלו לטפל רק בסימפטום ובתוצאה אבל לא לפתור את הבעיה לחלוטין.

איטום קירות חיצוניים בסנפלינג VS פיגומים

כדי לערוך עבודת איטום בגובה, קיימים כמה שיטות. אחת מהן היא עבודה באמצעות מנוף אך היא יקרה יחסית וגם לא תמיד מתאפשרת. השתיים הנפוצות יותר הן הפיגומים ואיטום קירות חיצוניים בסנפלינג. אלא שלעבודת איטום בסנפלינג מספר יתרונות עצומים על פני הפיגומים, ההופכים אותה לפופלארית והיעילה יותר. פיגומים, דורשים בניית קונסטורקציה מורכבת, לאורך זמן שבטיחות אינה בהכרח הצד החזק שלה. עכשיו תחשבו על הבעייתיות, כשצריך להרים פיגומים עד למשל קומה 20.

לעומת זאת, באיטום קירות חיצוניים בסנפלינג, אתה יכול להגיע לכל מקום ובפשטות. אין צורך להקים מבנה הנדסי מורכב. אין צורך להקנות לבית מראה חיצוני ומלוכלך של אתר בניה, ואין צורך להשבית כניסות ויציאות מהבניין או למנוע מאנשים לעבור בחלקים שהם מתחת לפיגומים. הסנפלינג מאפשר עבודה מהירה, זריזה, בטוחה ויעילה והוא יכול להביא את האוטם ישר אל מול אזור האטימה, בכל גובה ובכל מקום.

איטום קירות חיצוניים בסנפלינג אבל לא רק.

לאחר שציוד הסנפלינג עבר את החלק החשוב ביותר במשימה- התקנת הציוד בצורה בטוחה ועיגון כבלי הסנפלינג בצורה מאובטחת למקומות ייעודיים בגג, משתלשל האוטם לצד הבניין, כאשר חברו נשאר למעלה ומשגיח ומאבטח. עבודות מורכבות יעשו ע"י צוות של כמה גולשים. האוטם, יזהה את מקור הבעיה, הפעם במדויק ולא בצורת הערכה בלבד ויטפל בה מן השורש.

לעיתים יהיה צורך רק בהזרקת חומר אטימה או מילוי סדקים ספציפיים ולעיתים בטיפול מורכב יותר של הסרת  וקילוף טיח ישן וטיוח מחדש, כולל צביעה ולפעמים אף הנחת אריחים חדשים. כאשר האטום כבר נמצא בין שמיים לארץ, ניתן לבצע עבודות נוספות, כמו ניקוי מרזבים, צביעה, טיפול במסגרות של חלונות ואלמנטים חיוניים נוספים כמו כבלים וצנרות

איטום בסנפלינג – מחירים ובטיחות

עבודת איטום קירות חיצוניים בסנפלינג הינה עבודה מורכבת, מאתגרת וכן, גם מסוכנת לאוטם. לכן מעבר לחשיבות בבחירת חברה מקצועית, היודעת לעשות את מלאכת האטימה על הצד הטוב ביותר, יש לבחור גם חברה אשר אינה מתפשרת על נושא הבטוחות ואינה מעגלת פינות. דבר זה חשוב הן עבור העובדים אך גם עבורכם ועבור הסובבים אתכם בבניין. חשוב לבדוק שלחברה אישור עבודות בגובה וגם שהעובדים הרלוונטיים בה עברו הכשרות לעבודה בסנפלינג והם מיומנים בכך.

בגלל המורכבות של עבודת איטום קירות חיצוניים בסנפלינג, המחיר גבוה במעט ממחיר עבודת איטום רגילה. יחד עם זאת, אם לא תטפלו בבעיה הנזק רק ילך ויגבר. מחיר העבודה מושפע כמובן מגודל אזור הטיפול ומורכבות העבודה והנדרש בה. במקרה של טיפול נקודתי, למשל טיפול בסדקים באזור קטן, המחיר יהיה החל מ-1500 ₪. כאשר יש צורך לטפל באזור נרחב הרבה יותר או כאשר נדרשות גם עבודות של טיוח ועוד- המחיר יכול להיות החל מ-3000 ₪.

'המרכז לצביעת דירות' מעסיק צוות ייחודי, מקצועי ומיומן של עובדים בגובה המנוסים בעבודות איטום קירות חיצונים בסנפלינג. אצלנו אנו שמים דגש גבוה על איכות העבודה מבלי לגרוע במאום מהקפדה על בטיחותה.

 

 

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!