יתרונות איטום בסנפלינג

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

 

איטום בסנפלינגלעבודות איטום בכלל, חשיבות גבוהה. רטיבות או מים המחלחלים בקיר, גורמים נזק כבד הן בתחום האסתטי והן בתחום הבטיחות והיציבות של המבנה. אלא שכאשר המקור של הבעיה נמצא מחוץ למבנה, על הקיר החיצוני, הבעיה הופכת מורכבת שבעתיים.

בייחוד בעשרות השנים האחרונות, כאשר הבניה לגובה הלכה וצמחה תרתי משמע, המורכבות של איטום חיצוני הפכה גדולה יותר. כבר אי אפשר להניח רק סולם או להביא מנוף קטן. יש צורך לאפשר גישה לכל נקודה, גם בגובה של עשרות רבות של מטרים ולעשות זאת בבטיחות מקסימלית. כאן נכנס תחום איטום בסנפלינג ומציג את יתרונותיו.

חשיבות האיטום החיצוני

ברבים מן המקרים, שורש בעיית הרטיבות נמצא בכלל בחוץ. הוא נובע בעיקרו מכך שבקיר החיצוני נפערים סדקים וחריצים או מתרחבים כאלו שכבר היו שם ודרכם חודרים מי גשמים. תהיה הסיבה לסדקים אשר תהיה ואין זה משנה ממש אם הם נובעים מפגעי מזג האוויר, בלאי או בניה לא נכונה מלכתחילה, המים מבחוץ נשאבים דרכם ומתפשטים במהירות עד החללים הפנימיים. את התוצאה נראה ונרגיש בקילוף צבע וטיח, רטיבות ועובש ועוד מרעין בישין אחרים בכל חלקי הבית.

איטום בסנפלינג הוא הפתרון

אם בעבר הייתה נטייה להשתמש בפיגומים לעבודות על קירות חיצוניים, הרי שכיום איטום בסנפלינג עבר להוביל. זה פשוט לא משתלם לעשות איטם באמצעות פיגומים. חוסר הבטיחות, ההשקעה הרבה בקונסטרוקציה, המראה המכוער שהם מקנים למבנה ועוד דברים, הופכים אותם מעזר למפגע. לעומתם, איטום בסנפלינג הוא פשוט, נקי, מהיר, יעיל ובטוח.

לאיטום בסנפלינג יתרון גדול. הוא מאפשר להגיע לכל מקום ובצורה בטוחה. אף מזגן או אנטנה בדרך אינם מפריעים והאוטם מגיע לאזור האטימה בקיר בצורה מדויקת וישירה, המאפשרת לו לעבוד בצורה יעילה ואיכותית ולהביא לתוצאות אטימה מצוינות

איך מתבצע איטום בסנפלינג?

צוות האיטום, המורכב מאנשים מנוסים בעבודה בגובה שגם עברו הכשרות והסמכות רבות לכך, מקבע את ציוד הגלישה לאלמנטים בגג על פי התקן ומאבטח את כולו. לאחר מכן, אחד או יותר מן הצוות גולשים במורד הקיר ומגיעים אל מול אזור הטיפול. חבר אחד שלהם, נשאר למעלה כדי להקפיד על ענייני הבטיחות. האוטמים, נושאים ברתמות ותיקים מיוחדים את ציוד האיטום. בניגוד לסנפלינג רגיל, צוות האיטום יושב על כיסא מיוחד, המאפשר לו שלא להחזיק בחבלים. כך 2 הידיים שלהם פנויות כדי לעבוד בצורה מקצועית ויעילה.

מכיוון שיש מגוון רחב של צורות חיפוי וכן מגוון רחב נוסף של נזקים שונים, יש להתאים את סוג הטיפול והאטימה לקיר עצמו ולבעיה. במקרים אחדים ניתן יהיה לאטום את הסדקים בעזרת הזרקת או השפרצת חומר איטום פולימרי ולעיתים ידרשו גם עבודות מורכבות יותר, כמו הסרת חלקי טיח פגועים, טיוח מחדש, צביעה או ביצוע שפריץ ועוד. לעיתים גם ידרשו עבודות התקנה של אריחים וחיפויים אחרים, כאשר לכל סוג איטום- צורת איטום ייחודית וסדר פעולות אחר.

מחיר איטום בסנפלינג

יתרונות איטום בסנפלינגבאופן טבעי, איטום בסנפלינג הנעשה בגובה רב וכרוך בסיכון מסוים, יקר במעט מאיטום רגיל. אך בניגוד לעבודה עצמה, המחיר לא בשמים ובנוסף, אם עבודת האיטום לא תושלם, הנזק הפנימי ילך ויתרחב. כמובן שהמחיר נקבע על פי גודל השטח הדורש איטום ועל פי סוג העבודה הנדרשת, מורכבותו והחומרים המעורבים בתהליך.  מחיר עבודה פשוטה וקטנה תהיה החל מ-1500 ₪ כאשר העבודות המורכבות יותר יעלו בממוצע החל מ-3000 ₪.

אנא שימו לב: מחיר אינו חזות הכל. יש לבדוק שהחברה גם מקצועית בעבודת האיטום אך גם מקצועית בכל נושא הבטיחות. הנזק שיכול להגרם מעבודה לא מאובטחת יפגע גם בעובד בגובה אך גם בכם וחלילה באחד מדיירי הבניין האחרים.  אל תתפתו אחר הצעות זולות, אשר אינן רואות בערך חיי אדם כיקרים.

'המרכז לצביעת דירות' הינה חברה מקצועית ומיומנת בכל הנושא של איטום בסנפלינג ועבודות על קירות חיצוניים בגובה. החברה משלבת מקצועיות והקפדה על איכות, תוך שמירה על כללי בטיחות גבוהים.

 

 

שתפו פוסט זה

אז מה היה לנו בכתבה:

מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שטיחים
בלוג

שפץ את המרחב שלך: מגמות שיפוץ מובילות לשנת 2021

כשזה מגיע לשיפוץ החלל שלך, שטיחים יכולים להשפיע מאוד. לא רק שהם מוסיפים חמימות ונעימות לחדר, אלא גם מגיעים במגוון סגנונות וצבעים שיתאימו לכל אסתטיקה עיצובית. בין אם אתם מחפשים לעדכן חדר בודד או כל הבית שלכם, שטיחים יכולים לעזור להפוך את החלל שלכם לסביבה מזמינה ונוחה יותר.

FLOOR WOOD
בלוג

חשיבות האיטום לליטוש פרקט ללא רבב

ריצוף פרקט הוא בחירה פופולרית עבור בתים ומשרדים בישראל, בזכות העמידות והמשיכה הנצחית שלו. עם זאת, כדי לשמור על יופיו ולהאריך את תוחלת החיים שלו, תחזוקה נכונה חיונית. שלב אחד מכריע בתהליך התחזוקה הוא האיטום, אשר משחק תפקיד משמעותי בהשגת ליטוש פרקט ללא רבב.

בלוג

בחירת חומרי איטום מתאימים

בפרויקטים של בניה ותחזוקה, קיימת חשיבות רבה לבחירת חומרי האיטום הנכונים. במיוחד אם רוצים להבטיח עמידות בפני מזג אוויר ושלמות מבנית. ישנם סוגים שונים של חומרי איטום כיום, לכל חומר איטום יש את היתרונות והחסרונות שלו. כדי לסייע לכם בתהליך קבלת ההחלטות שלכם, נעמיק בסוגים השונים של חומרי איטום והיישומים שעבורם הם מתאימים.

PERGULA
בלוג

איטום פרגולות הגנה על נווה המדבר החיצוני שלך

בכל הנוגע ליצירת נווה מדבר חיצוני יפה, פרגולות הן בחירה פופולרית עבור בעלי בתים בישראל. מבנים אלה לא רק מספקים צל ומרחב נוח להירגע, אלא הם גם מוסיפים נופך של אלגנטיות לכל אזור חיצוני. עם זאת, כדי להבטיח שהפרגולה שלכם תישאר במצב בתולי לאורך שנים, חשוב להבין את חשיבות האיטום. במדריך מקיף זה, נחקור את היתרונות של איטום פרגולות ונספק לכם תהליך שלב אחר שלב להגנה יעילה על נווה המדבר החיצוני שלכם.

קפריסין
בלוג

הבנת מסגרת הזמן לאיטום דירות בקפריסין: מדריך מקיף

בכל הנוגע לאיטום דירות בקפריסין, ישנם נהלים ומסגרות זמן מסוימים שצריך לפעול לפיהם. בין אם אתה קונה או מוכר, הבנת התהליכים הללו חיונית כדי להבטיח עסקה חלקה. במדריך מקיף זה, נחקור את הגורמים השונים המשפיעים על מסגרת הזמן לאיטום דירות בקפריסין.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!