מחירון קבלני איטום: כמה עולה איטום?

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

מחירון קבלני איטום

מחירון קבלני איטוםמחירון קבלני איטום: כמה עולה איטום?

אזורים שמאופיינים בתנועה גבוהה ושחיקה כבדה, מצריכים תהליכי איטום רצפות כדי לשפר את מראה הבטון והפחתת הסדקים. מחירון קבלני איטום צפוי לנוע בין 4 ₪ ל-12 ₪ למ"ר, לא כולל עבודה, על מנת לאטום את פני השטח שלכם באפוקסי באיכות מעולה. 

אם ברצונכם לצבוע את הרצפה תחילה, תשלמו לפי מחירון קבלני איטום תוספת מחיר שנעה בין 8 ₪ ל-12 ₪ למ"ר. בעלות נמוכה יותר של כ-2 ₪ למטר מרובע, ניתן לאטום קירות באמצעות איטום שרף אקרילי או חומר כימי כמו סיליקון, כולל עבודה וחומרים. למעשה, חשוב להכין כי כשמדברים על איטום, המחירים משתנים בהתאם למגוון של קריטריונים ביניהם סוג העבודה, מורכבות העבודה, כמות האנשים  להם אנו זקוקים לביצוע העבודה בהתאם לרמת הדחיפות שלה, החומרים בהם עושים שימוש (יש חומרים יקרים יותר בהשוואה לחומרים זולים יותר), המחיר שהקבלן עצמו לוקח ועוד. לכן, לפני שבוחרים קבלן איטום, כדאי לקחת בחשבון את נושא המחיר, לברר היטב על העבודה אותה הוא צריך לבצע ומה היא כוללת, להשוות בין 2-3 קבלנים, לקבל המלצות ורק אז לעשות החלטה. 

חשיבות איטום איכותי

למעשה, האיטום בכל מבנה, בית או דירה מורכב מהמון פרמטרים כמו איטום הגג, איטום החלונות, איטום הדלתות, איטום מרתף, איטום קירות חיצוניים ופנימיים ועוד. ככל שהאיטום יהיה איכותי יותר, חזק יותר ועמיד יותר, ככה הסיכוי שמים יחדרו מבחוץ פנימה קטן. מים שלא חודרים פנימה משאירים את התקרה, הרצפה והקירות שלנו יבשים. קירות יבשים זה כל כך חשוב. מים יכולים לגרום לנזקים בלתי הפיכים, לרטיבות, להצטברות של עובש ופטריות, לריח מסריח, לנזילות. לכן, שווה לעשות את כל מה שצריך ולהשקיע באיטום איכותי, לבחור קבלן איטום שהוא לא פחות ממקצוען ולהשקיע בנושא הזה שנקרא איטום

מתי אני צריך קבלן איטום?

  1. לקראת מעבר דירה – לפני שעוברים דירה חשוב לבדוק שאין רטיבויות מכל סוג שהוא כדי שתדעו שאתם נכנסים לנכס נקי מרטיבויות. במידה ויש פוטנציאל לחדירה של מים, חשוב לטפל בזה לפני שהחורף מגיע. 
  2. בזמן בניה או בזמן שיפוץ- כל תהליך בניה וכל פרויקט מכל סוג שהוא מצריכים מחשבה ותכנון לגבי האיטום.
  3. לפני עונת החורף – אם עדיין לא בדקתם מה המצב של האיטום שלכם זה בדיוק הזמן לבחור קבלן איטום שיבצע בדיקה יסודית ומקיפה בנושא.  

מאפייני העלויות של מחירון קבלני איטום

העלויות שמאפיינות מחירון קבלני איטום כוללות את עלות ההון הראשונית ואת עלויות התפעול והתחזוקה שלאחר מכן. כל אחת מקטגוריות העלות העיקריות האלו מורכבת ממספר רכיבי עלות.
עלות ההון של פרויקט איטום כולל את ההוצאות הקשורות:

  • רכישת חומרים, כולל תחזוקה ושיפור.
  • תכנון פרויקט איטום.
  • תכנון אדריכלי והנדסי.
  • תהליך האיטום, כולל חומרים, ציוד ועבודה.
  • פיקוח על העבודה.
  • מימון האיטום.
  • בדיקת האיטום.

מחירון קבלני איטום כולל גם את עלות התפעול והתחזוקה בשנים הבאות לאורך מחזור חיי הפרויקט:

  • תהליך האיטום, כולל חומרים, ציוד ועבודה.
  • פיקוח על ביצוע העבודה.
  • מימון הפרויקט.
  • בדיקת העבודה.
  • צוות הפעלה.
  • עבודה וחומרים לתחזוקה ותיקונים.
  • שיפוצים תקופתיים.
  • עלויות כלי עזר.
  • הוצאות אחרות של קבלן האיטום.

מחירון קבלני איטום לאיטום גגות

איטום גגות נפוץ בשנים האחרונות והעלות של מחירון קבלני איטום נע בין 50-70 ₪ למטר מרובע, בהתאם לעובי היריעות. 

בחלק מהמקרים, ניתן לבצע את הפרויקט עם שתי כבות יריעות ביטומניות, מה שעשוי לייקר את המחיר עד 110 ₪ למ"ר. חשוב גם להקפיד על התקנת פס אלומיניום ולאטום אותו לצד הגג, בתוספת תשלום של 20 ₪ למ"ר.

עלות איטום זפת לגגות

לפי מחירון קבלני איטום, עלות איטום גגות עם זפת עשויה להגיע עד 20 ₪ למטר מרובע, ליישום שכת זפת אחת, כולל שלב הסיוד.

זוהי שיטה קלאסית פופולריות ביותר לאיטום מבנים בארץ, כולל פיבר גלס או פלנקוט, במחיר שעשוי לעמוד גם על 30 ₪ למ“ר.

איטום בהדבקה

סילרים ניתנים להדבקה על פני שטח הבטון ליצירת שכבת הגנה. במקרים רבים, שיטת איטום זו נבחרת לאיטום שטחים שמאופיינים בתנועה קלה עד בינונית. סוגי סילרים כוללים אקריליק, אפוקסי ופוליאוריטן. המחיר לאיטום בהדברה נע בין 30-70 ש“ח למ“ר. 

חשיבות שכירת קבלן איטום מקצועי ומומחה בתחום

כל אחד ממרכיבי העלות בסעיפי מחירון קבלני איטום תלוי במאפיינים, בגודל ומיקום הפרויקט כמו גם בארגון הניהול, בין השיקולים הרבים. הבעלים מעוניין להשיג את עלות הפרויקט הכוללת הנמוכה ביותר האפשרית שתואמת את יעדי ההשקעה שלו.

חשוב שאיש מקצוע בתחום הבניה והאיטום יבצע את הפרויקט ויפקח עליו בעלות משתלמת, ויידע להסביר את רכיבי העלויות המהותיים השונים. 

לסיכום, קיימת חשיבות רבה לכל נושא האיטום ולכן שווה להשקיע את הזמן וגם את הכסף בחומרי איטום איכותיים, המאושרים עם תו תקן ובבחירת קבלן איטום מקצועי ומנוסה

שתפו פוסט זה

אז מה היה לנו בכתבה:

מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שטיחים
בלוג

שפץ את המרחב שלך: מגמות שיפוץ מובילות לשנת 2021

כשזה מגיע לשיפוץ החלל שלך, שטיחים יכולים להשפיע מאוד. לא רק שהם מוסיפים חמימות ונעימות לחדר, אלא גם מגיעים במגוון סגנונות וצבעים שיתאימו לכל אסתטיקה עיצובית. בין אם אתם מחפשים לעדכן חדר בודד או כל הבית שלכם, שטיחים יכולים לעזור להפוך את החלל שלכם לסביבה מזמינה ונוחה יותר.

FLOOR WOOD
בלוג

חשיבות האיטום לליטוש פרקט ללא רבב

ריצוף פרקט הוא בחירה פופולרית עבור בתים ומשרדים בישראל, בזכות העמידות והמשיכה הנצחית שלו. עם זאת, כדי לשמור על יופיו ולהאריך את תוחלת החיים שלו, תחזוקה נכונה חיונית. שלב אחד מכריע בתהליך התחזוקה הוא האיטום, אשר משחק תפקיד משמעותי בהשגת ליטוש פרקט ללא רבב.

בלוג

בחירת חומרי איטום מתאימים

בפרויקטים של בניה ותחזוקה, קיימת חשיבות רבה לבחירת חומרי האיטום הנכונים. במיוחד אם רוצים להבטיח עמידות בפני מזג אוויר ושלמות מבנית. ישנם סוגים שונים של חומרי איטום כיום, לכל חומר איטום יש את היתרונות והחסרונות שלו. כדי לסייע לכם בתהליך קבלת ההחלטות שלכם, נעמיק בסוגים השונים של חומרי איטום והיישומים שעבורם הם מתאימים.

PERGULA
בלוג

איטום פרגולות הגנה על נווה המדבר החיצוני שלך

בכל הנוגע ליצירת נווה מדבר חיצוני יפה, פרגולות הן בחירה פופולרית עבור בעלי בתים בישראל. מבנים אלה לא רק מספקים צל ומרחב נוח להירגע, אלא הם גם מוסיפים נופך של אלגנטיות לכל אזור חיצוני. עם זאת, כדי להבטיח שהפרגולה שלכם תישאר במצב בתולי לאורך שנים, חשוב להבין את חשיבות האיטום. במדריך מקיף זה, נחקור את היתרונות של איטום פרגולות ונספק לכם תהליך שלב אחר שלב להגנה יעילה על נווה המדבר החיצוני שלכם.

קפריסין
בלוג

הבנת מסגרת הזמן לאיטום דירות בקפריסין: מדריך מקיף

בכל הנוגע לאיטום דירות בקפריסין, ישנם נהלים ומסגרות זמן מסוימים שצריך לפעול לפיהם. בין אם אתה קונה או מוכר, הבנת התהליכים הללו חיונית כדי להבטיח עסקה חלקה. במדריך מקיף זה, נחקור את הגורמים השונים המשפיעים על מסגרת הזמן לאיטום דירות בקפריסין.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!