הכל על היפרדסמו ועם מי לבצע את העבודה

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

המים אשר מגיעים אל גג הבית יכולים לגרום לפגיעה במבנה. כדי למנוע זאת, יש לבצע איטום לגג כחלק מתהליך הבניה ולאחר מכן לבצע פעולות תחזוקה על פי הצורך. בעבר, החומר שהשתמשו בו כמעט בכל הגגות היה הזפת. לאורך השנים התפתחו עוד חומרים והיום ניתן לבחור את אלו המתאימים ביותר למבנה. בכתבה זו נתמקד בחומר על בסיס פוליאוריטן ונרחיב על אופן השימוש בו.

הכרות עם החומר

היפרדסמו הוא חומר איטום על בסיס פוליאוריטן. החומר מתאים ליישום באיטום גגות, מרצפות ואידאלי למקומות בהם לא ניתן להשתמש ביריעות ביטומניות. אחד המאפיינים של החומר הוא העמידות הגבוהה שלו בפני כימיקליים ושחיקה. הוא נצמד היטב למשטחים הקיימים לאחר שימוש בפריימר וניתן ליישם אותו באופנים שונים: רולר, מברשת והתזה.

יישום ההיפרדסמו מוביל לציפוי חזק אך אלסטי והוא מתאים גם למילוי של תפרים ארוכים במיוחד. ההתנגדות התרמית שלו נחשבת לגבוהה מאד והוא לא מאבד מכושר האלסטיות שלו עם הזמן. כמו כן, יש לו את היכולת לפלוט את אדי הלחות, מה שיוצר איטום איכותי והגנה מרבית על המבנה. נקודה נוספת שכדאי להכיר הוא העמידות שלו בפני גז ראדון.

יישום היפרדסמו

את פעולת האיטום יבצע בעל מקצוע בתחום. עליו להיות בעל תעודה מתאימה וניסיון עם החומר הנבחר. יש לציין כי לעתים יכול להיות שיהיו חומרים אחרים שיעשו עבודה טובה יותר. יש להבין מדוע בעל המקצוע המליץ על יישום זה או אחר. בעל מקצוע בתחום האיטום יכיר בדרך כלל את שיטות העבודה השונות ויוכל להסביר במה עדיפה שיטה אחת על פני האחרת.

כדי ליישם את העבודה יש לנקות את המשטח. במבנים חדשים פעולה זו תהיה פשוטה יותר וכל שיהיה לעשות הוא לפנות שאריות בניה שונות. במבנים קיימים יש לנקות שאריות של שמנים, גריז וחומרים אחרים שיכולים להיות (כשהדבר מושפע בין היתר משנות המבנה). לאחר הסרת כל השאריות יש למלא את החלקים הלא סימטריים שבגג בחומרים אשר מיועדים לכך.

כשהגג מוכן, יש להשתמש קודם כל בפריימר יסוד. יש לבחור את החומר המקשר בהתאם לחומרים הנוכחיים על הגג ולסוג התשתית שלו. רק לאחר ההכנה אפשר לערבב את ההיפרדסמו ולהכין אותו לקראת מריחה. ברגע שהוא מוכן, אפשר ליישם אותו בדרכים שונות כשהטובה ביותר תבחר.

לעבוד עם מקצוענים בתחום

עבודת האיטום של הגג חשובה מאין כמותה. היא תשפיע על המגורים במבנה למשך שנים ותקבע האם יהיו דליפות ונזילות או לא. ישנה חשיבות רבה לבחירת החומר ולאופן היישום שלו ולכן יש להעדיף בעלי מקצוע מנוסים וכמובן, רק את או שמחזיקים בתעודה המעידה על הכשרתם.

מרכז האיטום הישראלי מבצע עבודות איטום בשלל חומרים וישמח לתת לך המלצה על החומר המתאים לגג לאחר הפעלת כל השיקולים הרלוונטיים.

שתפו פוסט זה

אז מה היה לנו בכתבה:

מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שטיחים
בלוג

שפץ את המרחב שלך: מגמות שיפוץ מובילות לשנת 2021

כשזה מגיע לשיפוץ החלל שלך, שטיחים יכולים להשפיע מאוד. לא רק שהם מוסיפים חמימות ונעימות לחדר, אלא גם מגיעים במגוון סגנונות וצבעים שיתאימו לכל אסתטיקה עיצובית. בין אם אתם מחפשים לעדכן חדר בודד או כל הבית שלכם, שטיחים יכולים לעזור להפוך את החלל שלכם לסביבה מזמינה ונוחה יותר.

FLOOR WOOD
בלוג

חשיבות האיטום לליטוש פרקט ללא רבב

ריצוף פרקט הוא בחירה פופולרית עבור בתים ומשרדים בישראל, בזכות העמידות והמשיכה הנצחית שלו. עם זאת, כדי לשמור על יופיו ולהאריך את תוחלת החיים שלו, תחזוקה נכונה חיונית. שלב אחד מכריע בתהליך התחזוקה הוא האיטום, אשר משחק תפקיד משמעותי בהשגת ליטוש פרקט ללא רבב.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!