פוליגג סופר M

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

כל מי שעוסק בתחום הבניה והשיפוצים יודע כי אחד הדברים הכי חשובים הוא נושא האיטום. ברגע שהפרויקט אטום כמו שצריך מכל הכיוונים: גג, מרתף, חלונות, קירות חיצוניים,  קירות פנימיים, הסיכוי שמים יחדרו מבחוץ פנימה קטן.  כידוע, מים הם אמנם חלק בלתי נפרד וחשוב מהחיים שלנו אבל כאשר מדובר בחדירה של מים, הם כבר לא ממש מועילים. חדירה של מים מבחוץ פנימה יכולה להוביל לרטיבות בקירות, הייוצרות של עובש ופטריות, קילופים ואפילו לפגוע בחלקי הברזל של מבנה ולהוביל לסכנה של ממש. לכן, עלינו לוודא שמים לא חודרים למבנה שלנו וכי הוא אטום כמו שצריך!.

פוליגג סופר M- דוחה המים הרשמי שלכם

בהיבט הזה של נושא האיטום יש המון סוגים של תהליכים וחומרים המתאימים לפרויקטים מסוגים שונים. אחד החומרים הללו נקרא פוליגג סופר M. מדובר בעצם בסוג של ציפוי פולימרי מצולב שמתאים הן לתהליכי איטום באופן כללי והן להלבנה של גגות.

פוליגג סופר M מתאים בעיקר לגגות בטון, גגות עם זפת ישן גגות עליהם מיושמות יריעות ביטומניות. היתרון הבולט של פוליגג סופר M הוא בהיותו עמיד בפני מים עומדים ומתאים גם לתקן ישראלי מספר 4518. למעשה, אחרי שמיישמים את ה-  פוליגג סופר M אנחנו מקבלים שכבת איטום חזקה ברמה סופר גבוהה העמידה למים ומאפשרת לנו לגשר על פני סדקים. יתרון נוסף של ה- פוליגג סופר M הוא בכך שניתן לחבר אותו לשכבות זפת ישנות יחסית גם לאחר שהן היו בחום זמן ממושך.

פוליגג סופר M – איך מיישמים?

לפני שמתחילים ליישם את החומר פוליגג סופר M חשוב לוודא קודם כל שהגג מפולס לגמרי. לפני שמיישמים את החומר עלינו לתקן שקעים או חורים על פי הוראות היצרן. יש לבצע דילול של החומרים בהתאם למטרה שלו בין אם זה תשתיות עם שכבת זפת חדשה, יריעות ביטומניות או גגות צבועים. בכל אופן, עלינו לעשות שימוש בחומר מקשר לרב גמיש. כשאנחנו רוצים לאטום את הגג לגמרי עלינו ליישם שתי שכבות מעל שכבת היסוד ולשלב רשת מוטבעת שתחזק את שתי השכבות.

במידה ומדובר בתהליך של הלבנת גגות, עלינו ליישם שכבה אחת של פוליגג סופר M ולדלל את החומר עם 20 אחוזים של מים.

יש להמתין 24 שעות עד שנוגעים בחומר ועוד 7 ימים לייבוש סופי.

פוליגג סופר M -יתרונות

  • קל לישום
  • אטימה מוחלטת נגד מים ורטיבות
  • מבטל את הצורך בסיוד הגג וכך חוסך כסף רב
  • מחזיק בתו תקן מסוג 4518
  • המוצר מגיע עם אחריות ל-10 שנים אחרי היישום

למידע נוסף אודות מערכות איטום ופתרונות מתקדמים בתחום האיטום, המומחים של המרכז האיטום הישראלי ישמחו לסייע לכם בכל שאלה או בקשה. אנו עובדים מול קבלני האיטום המובילים בישראל ומתחייבים לשביעות רצון מלאה באחריות. דרכנו תוכלו לחסוך זמן יקר, להוזיל עלויות ובעיקר למנוע מצב שהחורף הקרוב יגרום לכם לנזק של ממש.

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!