איטום גגות חומרים

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

Asia worker installing tar foil on the rooftop

גג המבנה מבודד את הבית מהחוץ. הוא לא רק מהווה קורת גג וחוסם את הרוח והשמש אלא גם מהווה שכבת בידוד לטמפרטורה וללחות. איטום גגות הוא חלק בלתי נפרד מעבודת הבניין. העבודה צריכה להתבצע בצורה מקצועית ועל ידי שימוש בחומרים הנכונים. איטום שמתבצע בצורה לא נכונה יפגע במבנה וביושבי הבית. במקרה של עבודות אלו יש לשים לב לבחירת החומרים ולעבודה המתאימה לגגות הבתים.

האתגרים של מזג האוויר הישראלי

רבים נוטים לחשוב כי הבעיה הגדולה ביותר בכל הנוגע לאיטום היא הגשם. כלומר, שעבודות האיטום מיועדות למנוע מהגשם לחדור אל תוך הבית. הגג אמנם אמור להיות אטום והגשם אמור להישפך דרך המרזבים אל השטח החיצוני של המבנה, אך זו לא הבעיה העיקרית של המבנה. כיוון שבישראל ישנם ימים ספורים של גשם (בממוצע פחות מ-60 יום בשנה), לא פעם האתגר של האיטום הוא דווקא השמש.

הפער בין הקור לחום, בין הלחות לבין השמש הקופחת, עלול להוביל לכך שחומרי האיטום שיושמו על הגג לא יחזיקו מעמד, יתקלפו ויפגעו. התוצאה היא גג שאינו מבודד, בית שנוטה להיות חם בקיץ וקר בחורף וחדירה של לחות אל התקרה. כל אלו פוגעים במבנה ובאיכות החיים וזו הסיבה שיש לשים לב לבחירה נכונה של חומרי האיטום.

איטום גגות חומרים יעילים למשך זמן

המטרה בפעולת האיטום היא לבחור את החומרים אשר יהיו שימושיים לאורך שנים בלי להיפגע. תשלום על חומרי איטום איכותיים משתלם בטווח הארוך. ניסיון למצוא פתרונות ביניים זולים יהיה טוב רק לתקופה קצרה ולפעמים אותם חומרי יחזיקו מעמד לעונה אחת בלבד. הבעיה עם החומרים הזולים היא שהם טובים בתקופת החורף ולכן נדמה לנו שהם יהיו טובים גם לחורף הבא, אבל כשמגיע הקיץ, השמש פוגעת באיטום וכתוצאה מכך מתחילות נזילות בעונת הגשמים הבאה.

הדרך הנכונה ביותר לאטום את הגג היא לבחור חומרים איכותיים שישמשו לאורך שנים רבות. יריעות ביטומניות בעובי 5 מ"מ יספקו מענה מקצועי ושכבת הגנה איכותית לשנים רבות. היריעות עומדות בתקן, מחזיקות מעמד לאורך שנים ומגינות על הבית. היריעות לא זהות לעבודת מריחת החומר והן לא נפגעות מהשמש אלא נשארות במקומן ומבצעות את אותה עבודה, חורף אחר חורף.

שמות שונים לחומרי האיטום

בשוק אפשר למצוא שלל חומרים בעלי שמות שונים. כדאי להכיר את האפשרויות השונות כדי להבין את ההבדלים בניהם ולקבל את הבחירה הנכונה ביותר למבנה.

יריעות איטום ביטומניות

יריעות האיטום מגיעות בגליל וישנם שני סוגי יריעות והנפוצה בשימוש בישראל היא ה-APP אשר מתאימה להתמודדות מול הגשם והשמש. היריעה מתאימה לגגות ברוב חלקי הארץ, היא בעובי של 4-5 מ"מ ולרוב תספיק שכבה אחת של יריעה כדי לספק את האיטום הנדרש.

זפת

את הזפת יש למרוח בשתי שכבות. שיטה זו הייתה נפוצה יותר בעבר וגם היום פתרון זה יכול להיות טוב אך לרוב לאחר מספר שנים יהיה צורך להניח עוד שכבת הגנה.

חומר איטום לבן

זהו חומר פלסטי אשר משאיר את הגג בצבע לבן. לרוב הפתרון יהיה טוב לעונה או לתקופה קצרה מאד ויש להעדיף יריעות במקום.

לא רק חומרי האיטום

חומרי האיטום חשובים וכך גם אנשי המקצוע. למעשה, כאשר אנשי מקצוע יישאלו על איטום גגות חומרים, הם תמיד יעדיפו לתת את הפתרון הטוב ביותר. הם יוכלו לעבוד בצורה יסודית ונכונה עם החומרים ויבטיחו לך בניה איכותית לאורך שנים. מרכז האיטום הישראלי מזמין אותך ליהנות ממקצועיות וניסיון רב שיובילו לגג אטום.

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!