כל מה שמעניין לדעת על פוליגג

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

הגג שעבר פעולת איטום עלול לקלוט את השמש החמה בקיץ ועלול להיות חשוף למפגעים שונים בחורף. הדרך למנוע זאת ולשפר את הבידוד התרמי הוא להניח חומר שיגן עליו. בכתבה זו אנחנו רוצים להציג את הפוליגג, לבחון את היתרונות שלו וכיצד ניתן ליישם אותו.

מהו פוליגג?

החומר מצטרף לסדרת חומרים אשר תפקידם הוא לאטום את הגג מפני הגשם. בקיץ, כאשר הגג יבש, זה הזמן לחשוב על הדרך הטובה ביותר לדאוג לבית יבש בחורף. סדרת המוצרים של פוליגג נותנת פתרון לאיטום חיצוני של גגות המבנים, הבתים, הבניינים וגם במקומות תעשייתיים. החומר מיועד לציפוי ולהלבנת גגות שמונע חדירה של מים או רטיבות אל תוך המבנה.

מהם היתרונות של החומר?

ישנם שני יתרונות ליישום של צביעה בעזרת פוליגג. הראשון הוא קלות היישום והשני הוא הימנעות מסיוד חוזר של הגג. אנשי מקצוע אשר מכירים את העבודה יוכלו להשתמש בחומר באופן פשוט יחסי ולכן העלות של העבודה תהיה בהתאם. אמנם יהיה עליהם לנקות את השטח לפני הצביעה, אך לאחר מכן יוכלו להשתמש בצבע עצמו וליישם אותו בעזרת רולר.

כיוון שהצבע מחזיק מעמד לאורך זמן ובעצמו עמיד בפני חדירה של מים, הוא חוסך את עבודת הסיוד השנתית אשר נדרשת בגגות שקיבלו שכבת זפת. יש לציין כי הזפת נחשב לחומר איכותי בכל הנוגע לאיטום, אך הוא חייב לקבל עליו שכבת הגנה של צבע לבן, אחרת קרני השמש יפגעו בו ויהפכו אותו לחדיר.

כיצד ניישם את הצביעה?

בשלב הראשון יש לנקות את הגג. יש לפנות שאריות של כל חומר, לנקות לכלוך שהגיע למקום מכל סיבה שהיא ולפנות לפני היישום. לא מדובר על עבודה מורכבת, אך אם יש במקום חפצים שלא שייכים אליו, יש לפנות אותם לפני שמתבצעת העבודה. לאחר מכן ניתן לעבור עם מטאטא ולנקות את האזור.

חשוב מאד לעבור גם על פתחי הניקוז כדי לבדוק שהם לא סתומים מכל סיבה שהיא ולבדוק שהמים יוכלו להישפך דרכם החוצה. כמו כן, יש לבדוק שישנה רולקה בפינות הגג ליצירת בריכה בגג. לאחר שהשטח מוכן, אפשר להתחיל להניח את הפוליגג על ידי שימוש ברולר או מברשת, לבחירת הגורם המבצע. בסיום יש להתחיל את הצביעה. שכבה ראשונה תהיה מדוללת והשכבה לאחר מכן לא תהיה מדוללת ותתבצע לאחר ייבוש מלא של השכבה הראשונה.

פוליגג – פתרון ידידותי

פוליגג נותן פתרון ידידותי לסביבה ולאדם. הוא אינו פולט אדים מסרטנים והוא לא גורם לכוויות. יישום של החומר משפר את איכות האיטום של הגג ומוריד את הטמפרטורה כיוון שמדובר בצבע לבן אשר אינו סופג לתוכו את קרני השמש. את היישום ניתן לבצע עם מרכז האיטום הישראלי וליהנות משנים של חורף יבש בתוך הבית.

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!