מהי רשת אינטרגלס ושאלות נפוצות נוספות

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

חיזוק שכבת הטיח של המבנה ושכבת האיטום יכול להתבצע תוך שימוש ברשת אינטרגלס. הרשת עשויה מחוט אחיד ועבה אשר מזכיר במראה שלו את חוטי הדייג. המאפיינים של הרשת הם חוזק, גמישות ועמידות לאורך שנים מפני סדקים. היישום של הרשת מתבצע במקומות בהם יש חיבור בין שני חומרים אשר לא בהכרח קולטים זה את זה.

האתגר – חיבור בין שני אלמנטים שונים

בניית בית או כל מבנה אחר דורשת שימוש בשלל חומרים וטכניקות. ישנם חומרים מעולים אשר כל אחד מהם יכול לבצע עבודה מצוינת ושאינם מתחברים זה לזה. עם זאת, לעתים יש צורך בשני החומרים כדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר מבחינת המבנה. הדרך להתגבר על ההתנגדות היא להניח רשת אינטרגלס אשר תאפשר לשניהם להתקיים ללא התנגדות.

את הרשת מטביעים בין השכבות השונות כאשר יש חשש להתנגדות או לתזוזה בעת היישום מסיבות שונות. הרשת עצמה מיועדת למטרה זו ויש לבחור בזו שמיוצרת על פי התקנים המובילים. לפני השימוש יש לבדוק את הוראות היצרן ולוודא כי הן לא נוגדות את המטרה לה נייעד את הרשת.

רשת אינטרגלס עשויה מחומרים עמידים

לעתים חל בלבול ויש שחושבים שהרשת עשויה פיברגלס כשהיא למעשה עשויה ממרקם אחד והיא יוצרת רשת עמידה מאד שקשה לקרוע אותה. הסיבה שנעשה שימוש דווקא בה לצורכי איטום וצרכים נוספים בבניה הוא שהיא מאפשרת ליישם את החומר הבא בלי שהיא נפגעת או זזה מהמקום. הרשת מגיעה בגליל ובשטח אפשר לחתוך אותה על פי הצורך.

הרשת שימושית לפעולות איטום. ניתן לפרוס אותה על הגג כחיבור בין שני חומרים אשר בלעדיה היו יוצרים התנגדות. חשוב להבין כי תודות לשימוש ברשת אפשר לבחור בחומרים הטובים ביותר לאיטום הגג בלי לחשוש מכך שאחד מהם יפגע או ירים את השני ויפגע ברמת האיטום של המבנה כולו. כדי לחבר בין החומרים לא מספיק להניח רשת רגילה אלא יש לבחור את הרשת בעלת הצפיפות המתאימה ביותר למשימה.

אנשי מקצוע שמכירים את האפשרויות שעומדות לרשותך

עבודת הבניה דורשת מומחיות. אין זה מספיק לבצע את אותה עבודה לאורך עשרות שנים, יש צורך להביא לשטח את הפתרונות הטובים ביותר. לכן, אנשי המקצוע בתחום האיטום צריכים להקפיד להתמחות ולהכיר את החומרים המתקדמים ולדעת כמובן כיצד ליישם אותם בשטח. בשיחה עם אנשי איטום אפשר לשאול אותם הפעולה המומלצת ולבקש לשמוע על היתרונות והחסרונות של כל שיטה.

מרכז האיטום הישראלי מתמחה בתחום האיטום מזה שנים ונמצא תמיד עם אצבע על הדופק. אנו לא מסתפקים בשיטת איטום אחת אשר נוחה ליישום אלא מקפידים להתמחות בשיטות שונות ולהציע לכל לקוח ולכל מבנה את הפתרון הנכון ביותר. אנו מזמינים אותך ליצור קשר ולבחון כיצד נוכל לעמוד לרשותך.

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!