צבע נגד עובש

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

עובש הוא שילוב בין מפגע תברואתי המזיק לבריאות בשל היותו מכיל פטריות שיכולות להוביל לזיהומים מכל מיני סוגים ולבעיות בריאותיות נוספים כמו אלרגיות, בעיות עור, קשיים בנשימה ואפילו ברונכיטיס לבין מפגע אסתטי הפוגע בקירות, בארונות, במרפסות ובשאר אזורים בהם יש רמת רטיבות ולחות גבוהה.

 אם זיהתם עובש אצלכם בבית, יש תהליך שאפשר לעשות בשילוב עם צבע נגד עובש. מומלץ שלא להמתין עם זה ולטפל בבעיית העובש כמה שיותר מהר.

ממה נובע עובש?

כאמור עובש נפוץ בעיקר בחללים רטובים כמו למשל חדרי אמבטיה ושירותים. כאשר אנו מתקלחים במים חמים נוצרים אדים ואז החלל לא מתאוורר כמו שצריך. כתוצאה מזה מצטברת לחות שאין לה לאן לברוח והיא נספגת בקירות ואז נוצר עובש.

חשיבות התזמון

ככל שנתפוס את העובש במצב ההתחלתי שלו עוד לפני שהוא בכלל התפשט, ככה תהליך הטיפול בו יהיה הרבה יותר קל, יעיל ופשוט מאשר במצב שבו הוא כבר התפשט.

כשהעובש נמצא במצב ההתחלתי שלו, כל מה שאנחנו רואים זה נקודות שחורות קטנות שמתחילות להופיע על גבי הקירות והתקרה. עם הזמן, העובש מתפשט לאזורים גדולים יותר. במקרים קיצוניים העובש גורם לכך שהקיר יתחיל להתקלף ואפילו להתנפח. במצב כזה העובש מתקדם ולכן חשוב לטפל לא רק בעובש אלא גם בקיר.

איך מטפלים בעובש ?

זה מאוד תלוי באיזה שלב העובש נמצא. אם הקיר שבו אתם רוצים לטפל עדיין לא התנפח והתקלף, יש צורך לטפל רק בעובש עצמו. את זה אפשר לעשות עם ספריי נגד עובש שניתן לרכוש בכל טמבוריה או חנות של מוצרים ”עשה זאת בעצמך“.

מה שצריך לעשות הוא פשוט לרסס את החומר על כל הקירות ועל כל האזורים שבהם אנו מזהים כי אכן יש עובש. החומר מאוד מרוכז וחזק, לכן חשוב לעבוד עם מגני עיניים, מסכה לפנים וחולצה ארוכה ונעלים, שכן כל מגע של החומר עם העור ייצור צריבה. החומר הזה גם מייצר כתמים כמו של אקונומיקה, אז שימו לב שאתם לא לובשים בגדים שאתם ממש אוהבים כשאתם מטפלים בעובש, אלא סתם בגדי בית. יש לצאת מהחלל, להמתין 20 דקות ולתת לחומר לעשות את העבודה. לאחר מכן יש שוב פעם לשים את המסיכה והמגן לעיניים, לאוורר את החלל ורואים מה המצב. העובש אמור להיעלם כמעט לחלוטין ואפילו להלבין את הקרמיקה ואת הקיר. עוברים עם מטלית לחה ומנגבים את החומר. אם זה לא עזר, מומלץ לחזור על הפעולה שוב.

מתי יש צורך בצבע נגד עובש?

במידה והעובש כבר במצב מתקדם ונוצרו בועות או אפילו הצבע התקלף, זה אומר שצירך טיפול קצת יותר רציני, לא רק באופן נקודתי בעובש עצמו, אלא גם בקיר. בשלב הראשון אנחנו קודם כל צריכים לגרד עם שפכטל את כל מה שאפשר לגרד. בשלב הבא אנחנו עושים בדיוק מה שעשינו באזורים בהם העובש לא התפתח עדין, כלומר רק מרססים. למעשה, אנחנו חושפים את העובש ומטפלים בו בצורה יסודית. עלינו למלא עם טיח ועם שפכטל את כל החלקים שחסרים ולעבור לשלב הצביעה עם צבע נגד עובש. מדובר בצבע מיוחד שאמור למנוע היווצרות של עובש בעתיד.

סובלים מעובש? זקוקים לטיפול יסודי נגד עובש? במרכז האיטום הישראלי ישמחו לסייע לכם ולטפל בבעיה בצורה יסודית, יעילה ומקצועית. אנו עובדים עם המומחים המובילים בישראל לבעיות אינסטלציה, עובש ואיטום. דרכנו תוכלו לקצר תהליכים, לחסוך זמן ולהוזיל עלויות. צרו איתנו קשר ונשמח לתת לכם מענה מיידי.

שתפו פוסט זה
אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!