שאלות נפוצות על יריעה ביטומנית

איטום איכותי ומקצועי!במחיר נוח ומשתלם!

ישנן דרכים שונות לאטום את גג המבנה. בעבר, השיטה הפופולארית ביותר הייתה זיפות. כדי להשתמש בשיטה זו היה צורך בהבאת מכלים גדולים, חימום שלהם בעזרת מבער עד שהחומר התאים לעבודה ולאחר מכן מריחה באמצעות מגב על הגג. שיטה זו נחשבת לטובה וזולה, אך יש צורך לבצע עבודת תחזוקה מדי שנה כדי שהשמש לא תפגע בחומר.

לאורך השנים פותחו חומרים שונים אשר מיועדים לתת מענה טוב יותר מהזפת. אחד מהם הוא היריעה הביטומנית. אם יש לך דילמה באיזה חומר להשתמש בבית שלך, המאמר הבא אשר מרכז שאלות ותשובות על היריעות ויעזור לך להחליט אם זהו הפתרון המתאים לגג שלך.

מהם היתרונות של יריעות ביטומניות?

יריעה ביטומנית מביאה איתה יתרונות רבים. היא נחשבת לפתרון איטום איכותי, היא חזקה אך גמישה והיא מתאימה למשטחים שונים. אפשר ליישם את שיטת האיטום על גגות מבטון, משטחים מרוצפים (גם גגות וגם מרפסות) והיא מתאימה גם למשטחים גדולים.

מהם החסרונות של השיטה?

אי אפשר להסתכל רק על היתרונות של היריעות בלי לבדוק מהם החסרונות שלהם. נתחיל מכך ששיטת איטום זו יקרה בעלות הראשונית שלה בהשוואה לאיטום בזפת (אך אין צורך לבצע עבודת תחזוקה מדי שנה). יש להכין את השטח לפני תחילת העבודה ואנשי מקצוע שלא יקפידו לעשות זאת עלולים להוביל לנזקים. בנוסף, החיסרון הגדול ביותר הוא שהיריעות לא נתפסות על חומרים מסוימים שאינם מאותה קבוצת חומרים ולכן יש לבצע בדיקה של הגג לפני קבלת ההחלטה לאטום בשיטה זו.

כמה שנים מחזיקה יריעה ביטומנית?

אחד היתרונות הבולטים של השימוש ביריעה הוא היכולת שלה להחזיק מעמד לאורך עשר שנים ואף יותר. מדובר בחיסכון כלכלי משמעותי בטווח הארוך ומעבר לכך, שקט נפשי בכל הקשור לצורך לתחזק את הבית ואת הגג. יש לשים לב כי היריעה בה נעשה שימוש עומדת בתקנים המחמירים וכי העבודה מתבצעת על ידי אנשי מקצוע המתמחים בשיטה זו כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר.

מהי העונה המתאימה להנחת היריעות?

תשובה זו תהיה נכונה ליריעות ולכל שיטת איטום. באופן כללי, כדאי לבצע את האיטום לפני החורף וכשהגג יבש. אם הוא רטוב מכל סיבה שהיא מומלץ לחכות שיתייבש או למצוא את דרך העבודה הנכונה. יישום על גבי גג רטוב יגרום לכך שהיריעה לא תצליח להיתפס על הגג ומכאן שתוצאת האיטום לא תהיה משביעה.

אל מי כדאי לפנות כדי לבצע איטום בעזרת יריעה ביטומנית?

הכלל הראשון הוא שיש לפנות רק לאיש איטום אשר מכיר היטב את השיטה. הכלל השני הוא להתרחק ממי שנותן הצעת מחיר בטלפון או הצעת מחיר מחשידה (בדרך כלל נמוכה מאד ולא תמיד כתובה בצורה ברורה). יצירת קשר עם מרכז האיטום הישראלי היא הדרך הבטוחה ליהנות מעבודה איכותית לטווח הארוך.

שתפו פוסט זה

אז מה היה לנו בכתבה:

מרכז האיטום הישראלי
מרכז האיטום הישראלי

מרכז האיטום הישראלי מציע כמובן עוד שורה של שירותי איטום לרבות איטום גגות באמצעות יריעות ביטומניות ובאמצעות פתרונות אלטרנטיביים בהתאמה לכל לקוח, איטום קרקע וקווי חיבור של מבנה-קרקע, איטום מרתפים טרום ופוסט בנייה ועוד. לכל צרכי האיטום שלכם תוכלו לקבל את המענה המקצועי, האמין והעמיד ביותר במרכז האיטום הישראלי, שפועל על פי התקנים המחמירים ביותר בתחום ומביא אליכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק והמותאמים ביותר לאתגרי האיטום הייחודיים לכם.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שטיחים
בלוג

שפץ את המרחב שלך: מגמות שיפוץ מובילות לשנת 2021

כשזה מגיע לשיפוץ החלל שלך, שטיחים יכולים להשפיע מאוד. לא רק שהם מוסיפים חמימות ונעימות לחדר, אלא גם מגיעים במגוון סגנונות וצבעים שיתאימו לכל אסתטיקה עיצובית. בין אם אתם מחפשים לעדכן חדר בודד או כל הבית שלכם, שטיחים יכולים לעזור להפוך את החלל שלכם לסביבה מזמינה ונוחה יותר.

FLOOR WOOD
בלוג

חשיבות האיטום לליטוש פרקט ללא רבב

ריצוף פרקט הוא בחירה פופולרית עבור בתים ומשרדים בישראל, בזכות העמידות והמשיכה הנצחית שלו. עם זאת, כדי לשמור על יופיו ולהאריך את תוחלת החיים שלו, תחזוקה נכונה חיונית. שלב אחד מכריע בתהליך התחזוקה הוא האיטום, אשר משחק תפקיד משמעותי בהשגת ליטוש פרקט ללא רבב.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!